وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت با اقساط 7 میلیون تومانی

آریاک سفر

بانک تجارت طرح تسهیلاتی به نام «پویا» را تدارک دیده است که متقاضیان حقیقی دارای سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری امکان درخواست وام این طرح را دارند. سقف این وام 200 میلیون تومان اعلام شده است و با سود 23 درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به اخذ وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه از قبل سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری افتتاح کنند. متقاضیان باید حداقل سه ماه و حداکثر 9 ماه میانگین حساب داشته باشند تا بتوانند برای این وام درخواست بدهند. براساس این طرح، به اصل سپرده مشتریان سود 5 درصدی پرداخت می‌شود. شرایط بازپرداخت این وام متفاوت است و متقاضیان براساس شرایط خود امکان پرداخت اقساط را طی 12 یا 24 یا 36 ماه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان خواهد بود. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

نگاهی به برخی از دستاوردهای بانک تجارت

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی کشور است که انواع اقدامات بانکی و پولی اعم از انواع سپرده گذاری، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیک و خدمات ارزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس، لوح کیفیت سال 2009 میلادی، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان