ایران سمپلر پلتفرمی برای کاهش هزینه‌های سمپلینگ حضوری

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. در این دوره از نمایشگاه، شرکت‌های زیادی با خدمات و محصولات جدید خود شرکت کردند و تعاملات قابل قبولی به وجود آمد. شرکت ایران سمپلر نیز یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود که خدمات سمپلینگ دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

به گزارش کاماپرس، ایران سمپلر فعالیتی گسترده در سراسر ایران دارد و نظرسنجی‌های آن قابل اعتماد هستند

اهداف ایران سمپلر

خانم جلالی، کارشناس توسعه بازار پلتفرم ایران سمپلر در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ایجاد زمینه همکاری با شرکت‌های تولیدمحصول یا ارائه خدمات و ارتباط گرفتن با مردم عادی به عنوان مصرف کنندگان نمونه محصول شرکت ها  از مهم‌ترین اهداف مجموعه ما است. او در ادامه افزود: پلتفرم ما امکان ارسال رایگان نمونه محصول شرکت‌هارا درجهت دریافت نظروسلیقه مصرف کنندگان فراهم می‌کند که هدف از آن ایجادآگاهی از برند در ذهن مشتری و کمک به تولید بهتر محصول شرکت هاست.

جلالی در مورد هدف از ساختن ایران سمپلر گفت: ایران‌سمپلردرخرداد ۱۴۰۲ شروع به فعالیت کرد واردیبهشت ۱۴۰۳ رونمایی رسمی شد.

ما در اصل زیرمجموعه‌ای از شرکت تحقیقاتی تفکر ایده آل هستیم که دارای پشتوانه ۲۰ سال تجربه در حوزه تحقیقات بازاریابی بوده و با کشورهای همسایه نیزدرزمینه تحقیقات بازار همکاری دارد. پلتفرم ایران سمپلردر راستای  کاهش هزینه‌های سمپلینگ حضوری راه اندازی شده است.

دریان سفر امید

معرفی دقیق‌تر ایران سمپلر

جلالی در مورد روش کار ایران سمپلر توضیح داد: ما با شرکت‌ها قرارداد می‌بندیم و نمونه محصول دریافت می‌کنیم. سپس کالاها را به مصرف‌کننده‌هایی که داخل پلتفرم ثبت نام کرده‌اند، در سراسر کشور، ارسال می‌کنیم. بعد از ارسال و مصرف شدن محصول، لینک نظرسنجی را ارسال کرده و نظرات را دریافت می‌کنیم

او در ادامه افزود: این نظرسنجی توسط تیم کارشناسی ما تحلیل می‌شود و در اختیار شرکت ارائه دهنده محصولات قرار می‌گیرد. طی این پروسه هم آگاهی از برند برای مشتری ایجاد می‌شود و هم اینکه اگر تولیدکننده محصولی دارد که هنوز به بازار ارائه نداده در رابطه با کیفیت آن می‌تواند نظر مشتریان را لحاظ کند.

برنامه‌ها و چالش‌های ایران سمپلر

جلالی در مورد اولویت‌های ایران سمپلر گفت: اولویت ما ارائه راهکارهای تخصصی به کسب‌وکارهاست  . همچنین، او در مورد چالش‌ها اذعان کرد: چالش‌های زیادی برای مجموعه وجود داشته است،برای مثال در خصوص مشتریانی که عدم ثبت آدرس درست داشتند  مقداری بسته‌های برگشتی داشتیم که باکمک تیم پشتیبانی این مشکل مرتفع شد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران سمپلر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان