پستکس یاری رسان آنلاین شاپ ها

نمایشگاه ایران ایتکس-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری در تهران برگزار شد. این نمایشگاه، شرکت‌های فعال و خدمات یا محصولات جدید آن‌ها را در معرض نمایش قرار داد و شرکت‌کنندگان مختلفی در آن حضور داشتند. مجموعه پستکس نیز به عنوان یک بازارگاه خدمات پستی در این نمایشگاه شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، معرفی محصولات و جذب نیروی انسانی موثر برای همکاری از مهم‌ترین اهداف پستکس برای شرکت در این نمایشگاه بودند.

خدمات جدید پستکس

بابک عقیلی نسب، مدیر مجموعه پستکس، در گفت‌وگو با کاماپرس، خدمات مجموعه را این‌چنین معرفی کرد: پستکس، پلتفرم آنلاین خدمات پستی، هوش مصنوعی، کلاسترینگ و راوتینگ، فروشگاه ساز هوشمند مبتنی بر فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پستکس یک بازارگاه خدمات پستی است که با مشخص کردن مبدا، مقصد، وزن و حجم یا ارزش کالا به شما خواهد گفت که کدام شرکت پستی، در چه مدت زمانی، با چه قیمتی و با چه محدودیت‌هایی می‌تواند سرویس پس‌کرایه، پیش‌کرایه و یا سی او دی را به شکل درون‌شهری، بین شهری و بین‌المللی ارائه دهد.

برنامه های نیمه دوم سال در پستکس

عقیلی نسب سه برنامه اصلی برای این مجموعه بیان کرد: اول افزایش میزان مرسولات ترافیک پستی، دوم بهبود اس ال ای و زمانبندی ارسال‌ها و در نهایت افزایش تعداد شعب در سراسر کشور از برنامه‌های این گروه هستند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

جدی ترین چالش پستکس

عقیلی نسب در مورد چالش این مجموعه گفت: اگر سایه سنگین دولت نباشد بخش خصوصی به راحتی نفس می کشد.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان