راهنمای خرید از بازار پرده فروشی تهران

آریاک سفر

خرید پرده متناسب با سلیقه و دکوراسیون و بودجه مد نظر کار دشوار و چالش‌برانگیزی است. پرده علاوه بر نقش موثری که در حفظ حریم و کنترل نور در خانه دارد، به میزان زیادی در زیبایی دکوراسیون نیز تاثیرگذار است. به همین جهت لازم است که افراد فاکتورهای متعددی را برای بهترین خرید از بازار پرده‌فروشی تهران در نظر بگیرند تا انتخاب ایده‌آلی داشته باشند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی برای خرید از بازار پرده‌ فروشی تهران پرداخته است.

در نظر گرفتن روش نصب و سبک آویزان شدن پرده‌ها

پرده‌ها معمولا در شکل‌های مختلف و متناسب با نوع کاربردی که دارند، طراحی می‌شوند. پرده‌هایی که به شکل چین‌دار تولید می‌شوند، معمولا قدیمی‌تر و سنتی‌تر هستند و در حال حاضر چندان رایج نیستند. در مقابل پرده‌های جیب‌ میله‌ای، گرومت‌ها و سر زبانه‌ها به عنوان مدل‌های جدیدتر و مدرن‌تر شناخته می‌شوند و از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. همچنین روش‌های مختلفی برای اتصال پرده‌ها به شکل سنتی و مدرن وجود دارد و افراد متناسب با سلیقه خود می‌توانند زنگوله و بند انتهایی اضافه کنند.

توجه به پهنا و طول پرده

تنظیم ارتفاع و عرض پرده یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که ممکن است بسیاری از افراد اطلاعی در رابطه با اصول استاندارد آن نداشته باشند. افراد با نصب پرده کمی بالاتر از پنجره و در نزدیکی سقف می‌توانند پنجره را بزرگ‌تر نشان دهند. همچنین باید در نظر داشت که نصب پرده چند سانتی‌متر پهن‌تر از قاب پنجره، پنجره را وسیع‌تر و بزرگ‌تر نشان خواهد داد. یکی دیگر از اصول، اطلاع داشتن از محل برخورد پرده با زمین است که سلیقه‌ای است. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که پرده دقیقا مماس با زمین باشد و عده‌ای علاقه‌ دارند که پرده‌های کمی روی زمین قرار بگیرند.

انتخاب رنگ و طرح پرده

یکی از تعیین‌کننده‌ترین عوامل در زیبایی پرده، انتخاب طرح و رنگ مناسب است و عدم رعایت اصول در این زمینه باعث از بین رفتن جذابیت می‌شود. پرده‌هایی با رنگ خنثی در جنس مخمل و یا کتانی به عنوان کلاسیک‌ترین گزینه‌های موجود در بازار پرده‌فروشی تهران شناخته می‌شوند. همچنین بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که پرده در مرکز توجه خانه قرار بگیرند و به همین جهت به دنبال طرح‌های جسورانه و خاص‌تر می‌روند. در صورتی که تم رنگی خانه روشن باشد، انتخاب رنگ‌های خنثی تیره باعث تضاد می‌شود و هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند.

دریان سفر امید

اهمیت تناسب پرده با سایر دکوراسیون خانه

یکی از مهم‌ترین مسائلی که افراد در خرید از بازار پرده فروشی باید در نظر بگیرند، تناسب آن با سایر دکوراسیون خانه است. یک انتخاب اشتباه می‌تواند تناسب و هماهنگی با دکوراسیون داخلی را از بین ببرد و باعث هدر رفتن زمان و هزینه شود. خانه‌هایی که دکوراسیون مدرن دارند، بهتر است پرده‌هایی با چین‌های ساده و بدون الحاقات اضافی استفاده کنند و از طرف دیگر خانه‌های با سبک کلاسیک بهتر است از پرده‌هایی با جزئیات و رنگ‌های تندتر استفاده کنند. در صورتی که نور اتاق خواب کم باشد، افراد می‌توانند پرده‌های توری قدیمی نصب کنند که زیبایی محیط را دو چندان می‌کند.

در نظر گرفتن متراژ خانه در انتخاب پرده

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد باید در خرید از بازار پرده‌فروشی تهران در نظر بگیرند، متراژ محیط است. پرده‌هایی با رنگ روشن و قابلیت نصب در خارج از پنجره، برای محیط‌های با متراژ کوچک مناسب‌تر هستند. پرده‌هایی با رنگ‌های تیره‌ مانند مشکی و قهوه‌ای و سرمه‌ای برای محیط‌هایی با متراژ بالا مناسب هستند. پرده‌هایی با متراژ و طول بلند برای پنجره‌های مرتفع انتخاب هستند.

توجه به مقدار عبور نور از پرده

میزان عبور نور از پرده از فاکتورهای تاثیرگذاری است که افراد در خرید از بازار پرده‌فروشی تهران باید مد نظر قرار دهند. پرده‌های بلک اوت به طور کامل از عبور نور جلوگیری می‌کنند و برای فضاهایی مانند اتاق‌ خواب که نور کمی نیاز دارند، مناسب هستند. پرده‌های ساده و شفاف به طور محدود نور را وارد اتاق می‌کنند و به همین جهت می‌توانند آن را کنترل کنند. پرده‌های رولی نیز از انتخاب‌های مناسبی هستند که افراد می‌توانند میزان نور را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنند.

پرده زبرا معمولا به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اتاق خواب شناخته می‌شود و می‌تواند 10 تا 50 درصد از میزان عبور نور را کاهش می‌دهد. اسلاید‌های پرده‌های ورتلاین به صورت عمودی قرار گرفته و از هم جدا هستند و افراد می‌توانند میزان ورود نور را متناسب با سلیقه خود تنظیم کنند.

خرید بهترین محصولات از «پرده ادریس»

گروه تخصصی پرده ادریس تمامی مراحل طراحی، دوخت و نصب را برای مشتریان انجام می‌دهد. این مجموعه با استفاده از طراحی اصولی و استاندارد سعی دارد بهترین مدل را متناسب با سلیقه مشتری و فضای خانه طراحی کند تا فضای داخلی را به یک محیط دلنشین تبدیل کند. متقاضیان برای دریافت بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند و از باکیفیت‌ترین خدمات بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.pardehedris.com و یا با شماره 02155882770 و یا 09123035178 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان