معرفی بهترین لپ تاپ های میان رده موجود در بازار

آریاک سفر

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت وسایل الکترونیکی، بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن لپ تاپ میان رده با قیمت اقتصادی هستند. با این حال افراد باید در نظر داشته باشند که تمامی محصولات موجود در بازار ارزش خرید ندارند. همچنین افراد باید لپ تاپی را انتخاب و خریداری کنند که متناسب با نیاز کاربری آن‌ها باشد و پیدا کردن گزینه مورد نظر از بین مدل‌های متنوع بازار دشوار است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی چند مدل از بهترین لپ تاپ ‎‌های میان رده موجود در بازار پرداخته است.

لپ تاپ دل مدل Inspiron 3593-CC

لپ تاپ دل مدل Inspiron 3593-CC برای کارهای سنگین گزینه مناسبی نیست، اما قدرت پردازش کافی برای انجام کارهای سبک و روزمره مانند مرور وب و ویرایش اسناد دارد. این لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه عملکرد مناسبی از خود ارائه می‌دهد و به خوبی می‌تواند نیازهای محاسباتی ساده را برطرف کند. این محصول دل با رم 16 گیگابایتی و اس‌اس‌دی 512 گیگابایتی فضای مناسبی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها فراهم می‌کند و گزینه مناسبی برای یک لپ تاپ دانشجویی ساده‌ است. این لپ تاپ دل با پردازنده Intel Core i3 و وزن تقریبی دو کیلوگرم و طراحی ظاهری ساده و براق عرضه می‌شود. با وجود این که طراحی این لپ تاپ چندان مدرن و چشم‌نواز نیست، اما می‌تواند نیازهای کاربران را برطرف کند و به قیمت 20 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ لنوو مدل  V15 G2 ITL-RK

لنوو به عنوان یکی از خوش‌نام‌ترین برندها در زمینه تولید لپ تاپ شناخته می‌شود و مدل  V15 G2 ITL-RK به عنوان یکی از محصولات اقتصادی این مجموعه در سال 2021 در بازار معرفی شد. این لپ با صفحه نمایش 15.6 اینچی نوع IPS  و پردازنده اینتل سری i3 عرضه می‌شود. وزن 1.7 کیلوگرمی این لپ تاپ باعث شده که جابه‌جایی و حمل و نقل آن آسان باشد. یکی از مزیت‌های این لپ تاپ میان رده، صفحه کلید با نور پس زمینه است که توجه بسیاری از افراد را جلب می‌کند. این مدل با رم چهار گیگابایتی DDR4 و حافظه 256 گیگابایتی و با قیمت 25 میلیون و 700 هزار تومان قابل تهیه است.

لپ تاپ - کاماپرس

دریان سفر امید

لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook X515MA-XA

لپ تاپ X515MA-XA  از سری محصولا ویوبوک ایسوس است که به طراحی زیبا و خیره‌کننده خود شهرت دارد. طراحی زیبای بدنه این محصول شبیه به لپ تاپ‌های رده بالا است و وزن 1.8 کیلوگرمی آن مشکلی برای کاربران در جابه‌جایی ایجاد نخواهد کرد. در این لپ تاپ از رم هشت گیگابایتی DDR4 استفاده شده و ظرفیت حافظه داخلی لپ تاپ یک ترابایت است. شارژدهی باتری این لپ تاپ بین دو تا چهار ساعت است و می‌تواند عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد. این لپ تاپ به طور کلی برای کاربری عمومی و روزمره گزینه مناسبی است و با قیمت اقتصادی 17 میلیون و 800 هزار تومان قابل خریداری است.

لپ تاپ اچ پی مدل 255 G8-5500U-UB

لپ تاپ اچ پی مدل 255 G8-5500U-UB یکی از محصولات میان‌رده این کمپانی است که در سال‌های اخیر وارد بازار شد و به سرعت مورد استقبال قرار گرفت. این لپ تاپ با یک ترابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه می‌شود. در این محصول از پردازنده Ryzen 5 نسل پنج و ظرفیت رم 12 گیگابایتی استفاده شده است. امکان ارتقا رم این لپ تاپ تا 16 گیگابایت نیز وجود دارد. بدنه این لپ تاپ پلاستیکی با پوشش مقاوم در برابر خط و خش است و همچنین تاچ پد بزرگ آن، کاربری راحت‌تری برای تایپ‌های طولانی مدت فراهم می‌کند. این لپ تاپ برای امور نیمه‌حرفه‌ای، آموزشی و اداری گزینه مناسبی است و به خوبی رضایت افراد را جلب می‌کند. این محصول به قیمت 24 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ ایسر مدل  Aspire 3 Spin A3SP14-31PT-32M6

لپ تاپ ایسر اسپایر 3 با قیمت نسبتا مقرون به صرفه خود، علاوه بر وظایف روزمره برای کاربری تخصصی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لپ تاپ یکی از اقتصادی‌ترین و کارآمدترین گزینه‌های موجود در بازار است و در مدت کوتاهی نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. وزن این محصول 1.54 کیلوگرم است و جابه‌جایی آن بسیار آسان است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این لپ تاپ صفحه نمایش لمسی آن است. این محصول با پردازنده Corei3 اینتل و ظرفیت رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود. این لپ تاپ به قیمت 26 میلیون تومان قابل تهیه است.

خرید بهترین لپ تاپ از «سبیت»

فروشگاه اینترنتی سبیت به عنوان عرضه‌کننده انواع لپ تاپ، تبلت، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی آن‌ها مشغول به فعالیت است. سبیت به عنوان زیرمجموعه شرکت هوشمند فرتاک شناخته می‌شود و از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 1392 به صورت فروش اینترنتی گسترش داده است. این مجموعه بهترین خدمات پس از فروش و ضمانت هفت روزه بازگشت در صورت معیوب بودن کالا را عرضه می‌کند و افراد می‌توانند از ضمانت اصالت کالا خریداری‌شده اطمینان داشته باشند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://cebit.ir مراجعه کنند و یا با شماره 02143000035 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان