گزارشی جالب از درآمدزایی باورنکردنی تیلور سوئیفت

آریاک سفر

تیلور سوئیفت، خواننده آمریکایی، در حال برگزاری تور کنسرتی به نام ایراس است که تاکنون اثرات بزرگی روی اقتصاد آمریکا به جا گذاشته است. این تور کنسرت، ششمین تور تیلور است که براساس برنامه ریزی انجام شده اثر زیادی برای کسب و کارهای کوچک آمریکایی خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، طبق پیش بینی‌های انجام شده، احتمالا 2.2 میلیارد دلار از فروش تور کنسرت ایراس تیلور سوئیفت به دست خواهد آمد. تحلیلگران تخمین زده‌اند که احتمالا ششمین تور سوئیفت در ماه مارس سال جاری بیشتر از 1 میلیارد دلار درآمد کسب کند. همچنین برآورد شده که تور کنسرت ایراس تنها در آمریکا 5 میلیارد دلار هزینه مصرف کننده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دن فلیت وود، فرماندار ایلینویز، بیان کرده است که اگر تیلور یک اقتصاد بود، از اقتصاد 50 کشور بزرگ‌تر می‌شد. شب افتتاحیه تور کنسرت ایراس، مشاغل محلی گلندیل سود زیادی به دست آوردند. معمولا به ازای هر 100 دلاری که برای اجراهای زنده پرداخت شود، معادل 300 دلار برای هتل، غذاها و حمل و نقل هزینه می‌شود. قاعدتا این هزینه برای کنسرت خواننده‌ای مثل تیلور وجود دارد و حتی بیشتر هم هست.

مشاهدات حاکی از آن است که با وجود بحران تامین زندگی در ایالات مختلف آمریکا، همچنان مردم با علاقه و رغبت زیاد برای شرکت در تور کنسرت سوئیفت خرج می‌کنند. حتی برخی از طرفداران تا هزاران دلار هم هزینه کرده‌اند. با وجود هزینه بالا برای شرکت در تور کنسرت ایراس، برخی حتی تمایل به شرکت دوباره در آن را دارند!

دریان سفر امید

سودآوری تور کنسرت تیلور سوئیفت برای مشاغل محلی و کوچک آمریکایی

به عنوان مثال در جریان برگزاری تور ایراس سوئیفت، دستبندهای زیادی به فروش رفته است که نام آهنگ‌های این خواننده روی آن‌ها درج شده بود. تاکنون بالغ بر 10 هزار هوادار این دستبندها را خریداری کرده‌اند. این دستبندها درآمد جدیدی را برای مشاغل محلی به وجود آورده‌اند. تا جایی که برخی از منابع محلی کم شدن مهره و پولک برای ساخت این دستبندها را گزارش داده‌اند.

در حال حاضر تور ایراس به یک موهبت اقتصادی مبدل شده است و خیلی از شهرها و حتی کشورها، مثل کانادا و شیلی، درخواست برگزاری این تور کنسرت را دارند.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان