کارلنسر با کارآموز و فیتوجت به ایران ایتکس آمد

شوفاژکار در نمایشگاه تاسیسات
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف جذب استعدادهای حوزه فناوری برگزار شد. در این نمایشگاه، مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کردند و امکان معرفی خدمات یا محصولات آن‌ها فراهم شد. مجموعه کارلنسر یکی از گروه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه بود که خدمات دورکاری و برون سپاری پروژه را ارائه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، به گفته مسئولین گروه کارلنسر، در نمایشگاه ایران ایتکس بسیاری از افرادی که نسبت به حوزه کاری آن‌ها آشنایی نداشتند به آن‌ها مراجعه کردند و وارد پلتفرم کارلنسر شدند.

هدف کارلنسر از حضور در نمایشگاه

یاسمن قاصدیان، برنامه نویس گروه کارلنسر در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: هدف ما از حضور در نمایشگاه این بود که بیشتر شناخته شویم و حیطه فعالیت خود را در بین کسانی که آشنایی کمتری دارند، بهتر نشان دهیم. علاوه‌برآن، ما در این نمایشگاه موقعیت‌های شغلی خود را به افرادی که نیاز دارند، معرفی می‌کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: ما در این نمایشگاه توانستیم یک‌سری از افرادی که در پلتفرم ما فعالیت داشتند را از نزدیک ببینیم. این دیدار باعث گرفتن بازخوردهای کارآمد بود و نظرات قابل توجهی را دریافت کردیم.

اولویت برنامه‌ها برای نیمه دوم سال

قاصدیان در مورد برنامه‌های این مجموعه در نیم‌سال دوم گفت: ما دو پلتفرم جدیدتر دیگر داشتیم که یکی کارآموز بود و دیگری فیتوجت و تمرکز اصلی ما بیشتر بر شناساندن این دو پلتفرم است. او در ادامه اضافه کرد: کارآموز مربوط به آموزش آنلاین است و فیتوجت نیز در حیطه تناسب اندام و رژیم درمانی فعالیت دارد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

جدی ترین چالش کارلنسر در نیم‌سال اول

قاصدیان در مورد چالش‌های این گروه به محصولات جدید آن اشاره کرد و گفت: چالش اصلی ما جذب کاربران بیشتر برای پلتفرم‌های جدیدمان بود. او در مورد کارلنسر نیز اضافه کرد: چالش ما فیلچرهای جدیدی بودند که می‌خواستیم از طریق آن‌ها کاربران بیشتری را مشتاق استفاده از پلتفرم کنیم. سعی در ارائه برنامه یوزر فرندی داشتیم که همه به راحتی استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کارلنسر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان