پرفروش ترین خودرو در سامانه جانبازان کدام است؟

آریاک سفر

سامانه جانبازان یک درگاه ویژه برای واردات خودرو مخصوص جانبازان است که از مدت‌‌ها پیش ثبت سفارش انواع خودرو را شروع کرده است. طبق اطلاعات موجود در این سامانه، پرفروش ‌ترین خودرو جانبازان تویوتا کمری است که در حال حاضر سفارش ثبت شده از آن به 5 هزار و 200 دستگاه می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، سامانه جانبازان همچنان در حال ثبت خودروهای وارداتی برای این گروه ویژه جامعه است. طبق اطلاعات موجود، تویوتا کمری بیشترین ثبت سفارش را در میان خودروهای قابل درخواست سامانه جانبازان دارد. بعد از تویوتا کمری، بیشترین ثبت سفارش به اویلدلندر تعلق گرفت. تعداد خودروهای ثبت سفارش شده از تویوتا اویلدلندر 3 هزار دستگاه اعلام شده است. از رنو کولئوس و تویوتا ونزا هم به ترتیب 2 هزار و 500 و هزار و 500 دستگاه سفارش وجود دارد. سفارش ثبت شده از مرسدس بنز آ 180 و سی 200 هم به ترتیب هزار و 200 و هزار دستگاه است.

بیشتر بخوانید:

از خودروهای تویوتا راو4 و فرانتلندر هر کدام هزار دستگاه سفارش ثبت شده است. سفارش‌های ثبت شده از آئودی آ3 و ب ام و 116آی هر کدام به 500 دستگاه رسید. سفارش ثبت شده از ب ام و 120آی و فولکس واگن تیگوان به ترتیب 300 و 200 دستگاه است. تاکنون جانبازان 200 دستگاه از خودرو نیسان آلتیما هم سفارش دادند.

دریان سفر امید

چطور پرفروش ترین خودرو را در سامانه جانبازان سفارش بدهیم؟

سامانه یکپارچه خودروهای جانبازان به آدرس https://janbazan.saleauto.ir/  مختص این گروه با درصد جانبازی مشخص است. جانبازان به منظور واردات خودرو باید در این درگاه ثبت نام داشته باشند و متناسب با درصد جانبازی خود پرفروش‌ترین خودرو یا دیگر انواع اتومبیل را سفارش بدهند. بعد از تکمیل فرآیند ثبت سفارش و پرداخت ارز تخصیصی برای این خودروهای وارداتی، خودروها طبق موعد توسط شرکت واردکننده تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان