مسابقه طراحی خودرو کرمان موتور برای اولین بار برگزار می شود

آریاک سفر

کرمان موتور اولین مسابقه طراحی خودرو خود را در پاییز امسال برگزار خواهد کرد. این مسابقه با هدف شناسایی استعدادهای برتر در زمینه طراحی خودرو تدارک دیده شده است و به برگزیدگان آن جوایزی اعطا خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، کرمان موتور یکی از شرکت‌های خودروسازی شناخته شده ایران است که برای نخستین بار مسابقه طراحی خودرو را تدارک دیده است. محورهای اصلی مسابقه کرمان موتور، طراحی خودروهای سواری شاسی بلند و سدان کلاس دی خواهد بود. علاقمندان به طراحی خودرو باید آثار خود را در این دو پلتفرم برای کرمان موتور ارسال کنند. افرادی که به حوزه طراحی خودرو در دو پلتفرم ذکرشده علاقمند هستند باید تا بیست و هشتم مهرماه 1403 طرح‌های خود را به آدرس ایمیل ITO@kermanmotorco.com بفرستند. برندگان این مسابقه، در دومین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور، کیتونکست، در دانشگاه شریف حضور خواهند داشت و جوایز ارزنده‌ای دریافت خواهند کرد. این رویداد دوم آبان ماه برگزار خواهد شد. علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه بهتر است به سایت شرکت کرمان موتور به نشانی kermanmotor.com مراجعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

اولین رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور چه زمانی انجام شد؟

رویداد فرصت‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور پاییز سال 1402 در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. مدیران وزارت صمت، مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، مدیران گروه صنایع خودروسازی کرمان و مهمانان خارجی در این رویداد حضور داشتند.

دریان سفر امید

در اولین رویداد فرصت‌‌های نوآوری و فناوری کرمان موتور تفاهم نامه‌ای بین شرکت کرمان موتور و پارک علم و فناوری منعقد شد. در پایان این رویداد هم از نفرات برتر اولین کارگاه طراحی خودرو قدردانی به عمل آمد. تجلیل از نفرات برتر این کارگاه با مشارکت گروه طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا و کرمان موتور انجام شد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان