معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی

آریاک سفر

امروزه افرادی که از شرایط مالی خوبی برخوردارند، برای مهاجرت از روش تمکن مالی استفاده می‌کنند. این روش مهاجرتی دارای مزایای زیادی مانند سودآوری، تضمین آینده، برخورداری از امکانات رفاهی و دریافت اقامت دائم است. کانادا، فرانسه، یونان، پرتغال و اسپانیا از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی به شمار می‌روند. هر کدام از کشورها برای مهاجرت از این روش شرایط خاصی دارند و به همین سبب آشنایی با این شرایط ضروری است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی هفت تا از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی ‌پرداخته است.

دریافت اقامت فرانسه

فرانسه تاکنون توانسته رشد اقتصادی مطلوبی را تجربه کند و به همین سبب متقاضیان با در نظر گرفتن میزان بودجه و علاقه خود می‌توانند در زمینه سرمایه‌گذاری با خرید ملک یا ثبت شرکت در فرانسه اقدام کنند. با اقامت تمکن مالی فرانسه می‌توان از امکانات درمانی پیشرفته و تحصیل در مراکز آموزشی معتبر آن استفاده کرد. برای اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه باید سالانه ۱۶ هزار یورو سرمایه‌کذاری کرد. فرد متقاضی همراه با خانواده نیز می‌تواند به فرانسه مهاجرت کند. پس از ورود، تا یک سال اجازه اقامت در فرانسه به فرد داده خواهد شد، اما این بازه زمانی قابل تمدید است. بعد از گذشت پنج سال نیز می‌توان برای دریافت اقامت دائم اقدام کرد.

دریافت اقامت اسپانیا

در این کشور که از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی است، پس از پنج سال مقیم بودن به صورت موقت، اقامت دائم و پس از ۱۰ سال نیز حق شهروندی داده خواهد شد. برای اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا به حداقل سرمایه اولیه حدود ۲۷ هزار یورویی نیاز است. علاوه بر آن، متقاضی باید به صورت ماهانه حدود ۳000 یورو درآمد داشته باشد.

دریان سفر امید

دریافت اقامت پرتغال

برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در پرتغال به ۹000 یورو سرمایه اولیه نیاز است. البته برای مهاجرت با همسر یا فرزند به سرمایه بیشتری نیاز است؛ به طوریکه به ازای همسر و هر یک از فرزندان‌ باید 3000 تا ۵000 یورو درآمد اضافه داشت. البته داشتن درآمد ماهانه‌‌ ۷۰۰ یورویی نیز ضروری است.

دریافت اقامت کانادا

برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در کانادا، به ارائه گردش حساب بانکی نیاز است. البته افرادی که قصد اقامت از طریق تمکن مالی در کانادا دارند، نمی‌توانند آنجا مشغول به کار شوند، اما می‌توانند به همراه خانواده خود برای دریافت اقامت کانادا اقدام کنند. میزان سرمایه‌ مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی، به تعداد اعضای خانواده‌ بستگی دارد. ویزای کانادا در ابتدا دو سال اعتبار دارد، اما تا سه سال دیگر نیز قابل تمدید است.

دریافت اقامت ایتالیا

اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در ایتالیا به سرمایه‌‌گذاری یا پرداخت مالیات نیاز ندارد و متقاضی تنها باید طبق مستندات اعلام کند که سرمایه کافی برای تامین مخارج خود دارد. داشتن ۳000 یورو درآمد ماهانه برای دریافت ویزای تمکن مالی ایتالیا کافی است. البته اثبات این موضوع از طریق بررسی گردش حساب بانکی هم امکان‌پذیر است.

دریافت اقامت یونان

یونان از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی بوده است. در این کشور، هزینه‌های زندگی بسیار پایین است و به همین خاطر بسیاری از افراد تصمیم به مهاجرت به یونان می‌گیرند. برای اخذ اقامت یونان باید مدارک بانکی ارائه کرد که نشان‌دهنده توانایی‌ در تامین هزینه‌ها است. ویزای یونان تا دو سال اعتبار دارد و پس از این بازه زمانی باید آن را تمدید کرد. برای این منظور به سرمایه اولیه ۲۴ هزار یورو برای خود فرد و ۵000 یورو برای همسر نیاز است. باید توجه داشت که متقاضی اجازه کار کردن در این کشور را هم نخواهد داشت.

دریافت اقامت هلند

هلند یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق تمکن مالی است؛ چراکه نرخ بیکاری آن پایین و فرصت‌های شغلی فراوانی دارد. همچنین این کشور توانسته در سال‌های اخیر استعدادها و نیروهای کار ماهری را از سراسر دنیا و حتی کشورهای توسعه‌‌یافته به سمت خود جذب کند. صنایع گوناگون مانند نفت و گاز، فلزات، دامداری، کشاورزی، مهندسی، ماشین‌آلات، ساخت و ساز، ماهیگیری و میکروالکترونیک از مشاغل مورد نیاز هلند است که به کارشناسان و نیروهای کاری ماهر نیاز دارند. برای اخذ اقامت از طریق تمکن مالی در هلند، فرد باید بتواند ثابت کند که حداقل ۵۵ یورو در روز درآمد خواهد داشت.

دریافت آسان اقامت از طریق تمکن مالی با «النورا»

موسسه مهاجرتی النورا با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت جهت مهاجرت از طریق تمکن مالی یا آشنایی با مشاغل مورد نیاز هلند به متقاضیان در زمینه‌های لازم مشاوره می‌دهد. اعضای این موسسه در جلسه‌ای حضوری به صورت رایگان شرایط افراد را بررسی و بهترین مسیر مهاجرتی را به آنان پیشنهاد می‌کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02191096339 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://elenoora.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان