وام فوق العاده و بدون سود 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با اقساط 5 میلیونی

طرح مائده بانک توسعه تعاون برای افرادی است که قصد ایجاد مشاغل خانگی دارند یا تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور هستند. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، واجدین شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح و میانگین حساب ایجاد کنند. میانگین حساب مورد نیاز برای دریافت این وام حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه است. این وام به شکل قرض الحسنه و با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این میزان تسهیلات هستند باید اعتبار شغلی مناسب به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک را داشته باشند. افراد پس از دریافت این مبلغ تسهیلات ظرف حداکثر 60 ماه امکان بازپرداخت اقساط را خواهند داشت. لازم به ذکر است که شرکت‌های دانش بنیان هم امکان درخواست این تسهیلات را دارند. لازم به ذکر است، سقف مبلغ این وام برای شرکت‌های دانش بنیان 750 میلیون تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به سقف وام برای افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت، میزان هر قسط به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

بانک توسعه تعاون با چه هدفی تسهیلات 300 میلیونی مائده را پرداخت می‌کند؟

بانک توسعه تعاون با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی، حقوقی و اعضای شرکت‌های تعاونی و همچنین کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، طرح تسهیلات قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان