بهترین روش خرید آهن به قیمت کارخانه کدام است؟

آریاک سفر

انواع محصولات آهنی و فولادی به عنوان ماده اولیه مورد استفاده در ساخت و ساز و صنایع مختلف از اهمیت بالایی برای بودجه بندی و تعیین قیمت نهایی محصول تولید شده، برخوردار هستند. به همین دلیل بسیاری از مدیران صنایع و پیمانکاران به سمت خرید آهن به قیمت کارخانه جذب می‌شوند. این نوع از خرید را می‌توان به عنوان ارزان‌ترین روش خرید این محصولات محسوب کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی بهترین روش خرید آهن به قیمت کارخانه پرداخته و نکات مهمی را در این زمینه ارائه کرده است.

روش‌های خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی

امروزه روش‌های بسیار متفاوتی برای خرید انواع آهن و فولاد وجود دارد اما در بین همه روش‌های موجود، خرید آهن از کارخانه را می‌توان ارزان‌ترین روش خرید این محصول دانست. اگرچه سفارش آهن آلات از کارخانه نیاز به شرایط خاص خود دارد و معمولا خرید‌هایی با تناژ بالا به این روش امکانپذیر است اما معمولا کارخانه‌ها محصولات خود را به قیمت عمده و پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان ارائه می‌دهند.

خرید از شرکت‌های عرضه کننده محصولات آهنی و فولادی نیز یکی دیگر از روش‌های خرید فولاد و آهن به قیمت مناسب است. این شرکت‌ها آهن آلات را به صورت عمده از کارخانه خریداری کرده و سپس آن را به قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی می‌رسانند. شرکت‌های فروش عمده آهن آلات و محصولات فولادی، معمولا به دو روش فروش سنتی و فروش آنلاین با مشتریان خود در ارتباط هستند.

علاوه بر این، برخی از محصولات آهنی و فولادی از طریق بورس کالا نیز عرضه می‌شوند. اگرچه بورس کالا امکان خرید محصولات با کمترین قیمت را فراهم می‌کند ولی خرید به این شکل نیز مشکلات و سختی‌های خاص خود را دارد که معمولا زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

دریان سفر امید

خرید آهن از آهن ملل

مزایا و معایب خرید انواع آهن آلات از کارخانه

بزرگترین مزیت خرید آهن به قیمت کارخانه ارزان بودن آن است. شما به صورت مستقیم آهن و فولاد مورد نیاز برای پروژه خود را از تولید کننده اصلی خریداری می‌کنید و این مزیت باعث می‌شود که هیچ هزینه اضافی را به عنوان سود و یا سایر هزینه‌های جانبی پرداخت نکنید.

همچنین خرید مستقیم از کارخانه امکان بروز اشتباه در سفارش و یا ایراد در خرید محصولات را کاهش می‌دهد. به این ترتیب شما می‌توانید با انتخاب برند مورد نظر خود بهترین جنس را با کمترین قیمت خریداری کرده و در بودجه بندی پروژه خود صرفه جویی کنید.

اما این نوع از خرید، معایب خاص خود را نیز دارد. برای نمونه کارخانه‌ها معمولا سقف و تناژ خاصی را به عنوان حداقل خرید تعیین می‌کنند و خرید آهن با تناژ پایین، از کارخانه‌ها امکانپذیر نیست. همچنین خرید از کارخانه به زمان بیشتری نیاز دارد و معمولا خدماتی که نماینده‌های فروش و شرکت‌های فروشنده آهن و فولاد به عنوان مشتری ‌مداری ارائه می‌دهند، توسط کارخانه‌ها ارائه نمی‌شود.

همچنین به دلیل بعد مسافت، ممکن است هزینه ارسال از کارخانه برای شما صرفه اقتصادی نداشته باشد. در حالیکه با خرید از یک نمایندگی یا شرکت فروش نزدیک به خود، هزینه ارسال را تا حد بسیار زیادی پایین خواهید آورد.

 نکات مهم برای خرید انواع آهن آلات از کارخانه

به منظور خرید آهن به قیمت کارخانه باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. برای نمونه دقت در انتخاب کارخانه بسیار مهم است. علاوه بر اینکه باید از کیفیت آهن خریداری شده مطمئن باشید، می‌بایست سعی کنید تا از نزدیکترین کارخانه به محل پروژه، درخواست محصول نمایید.

همچنین بهتر است که قیمت کارخانه‌های مختلف را استعلام کرده و قیمت همان محصولات را در بازار و سایت‌های فروش آنلاین نیز به صورت جداگانه استعلام بگیرید. به این ترتیب می‌توانید با احتساب هزینه‌های ارسال برای هر کارخانه و شرکت و هزینه‌های جانبی، خرید آهن را از محلی انجام دهید که صرفه اقتصادی بیشتری برای شما داشته باشد. خرید با قیمت پایین‌تر از کارخانه همیشه نمی‌تواند به معنی خرید نهایی با کمترین قیمت ممکن باشد.

خرید آهن از سایت «آهن ملل»

شرکت آهن ملل اصفهان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تامین آهن آلات و محصولات فولادی پروژه‌های صنعتی و عمرانی است که در سال‌های اخیر خدمات خود در این زمینه را به صورت آنلاین و از طریق سایت خود نیز به مشتریان ارائه می‌کند.

علاقمندان برای مشاهده آنلاین قیمت آهن آلات و خرید محصولات آهنی و فولادی به سایت آهن ملل به آدرس ahanmelal.com مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 03135020 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان