تفاوت تردمیل خانگی و باشگاهی

تردمیل خانگی - کاماپرس

تردمیل یکی از محبوب‌ترین تجهیزات هوازی است و بخش مهمی از برنامه‌ تمرینی ورزشکاران را به خود اختصاص می‌دهد. خرید تردمیل خانگی یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها برای سلامت جسمانی و تناسب اندام در دراز مدت است. با توجه به اینکه تردمیل خانگی یکی از تجهیزات بادوام ورزشی است، باید نکاتی را در خرید آن در نظر گرفت تا بتوان بهترین گزینه را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات مهم برای خرید تردمیل خانگی پرداخته است.

بررسی تردمیل موتوردار و بدون موتور

تردمیل‌ خانگی در مدل‌های موتوردار و بدون موتور تولید می‌شود. قیمت تردمیل خانگی بدون موتور نسبت به سایر گزینه‌ها ارزان‌تر است؛ چرا که نیروی وزن افراد در حین استفاده باعث به حرکت در آوردن صفحه تردمیل می‌شود. با این حال، متقاضیان باید در نظر داشته باشند که استفاده طولانی‌مدت از این نوع تردمیل به پاها و زانوها آسیب می‌رساند و به همین جهت لازم است که افراد هنگام خرید تردمیل خانگی به موضوع سلامت بدنی و همین طور هزینه‌های تعمیر توجه داشته باشند.

تردمیل‌ موتوردار با تکنولوژی‌ پیشرفته‌تری تولید می‌شود و شرایطی برای راه‌ رفتن یا دویدن ایجاد می‌کند که سبب تقویت عضلات پا می‌شود. در این تردمیل‌‌ها قدرت موتور باعث چرخش تسمه و حرکت صفحه تردمیل می‌شود. در تردمیل‌های موتوردار امکان تنظیم شیب و سرعت حرکت نیز وجود دارد.

بررسی بدنه تردمیل خانگی

بیشتر مدل‌های تردمیل خانگی موجود در بازار از نوعی فولاد مخصوص ساخته شده‌اند؛ با این حال، جنس بعضی از مدل‌ها از آلومینیوم مقاوم است. تردمیل‌هایی که استحکام بیشتری دارند، برای افرادی که وزن بالایی دارند نیز قابل استفاده است. همچنین افراد هنگام خرید باید در نظر داشته باشند که سایز تردمیل را متناسب با ابعاد خانه خود انتخاب کنند.

دریان سفر امید

توجه به ایمنی تردمیل خانگی

در بعضی از تردمیل‌ها یک گیره‌ ایمنی تعبیه شده که به لباس فرد متصل می‌شود. در صورتی که افراد در حین دویدن تعادل خود را از دست بدهند، با جدا شدن این گیره از آنان، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد. تمامی تردمیل‌های خانگی که به صورت استاندارد ساخته شده‌ باشند، این وسیله را دارند. از این گیره همچنین می‌توان به عنوان قفل کودک استفاده کرد. در صورتی که این گیره در دستگاه نباشد، تردمیل حرکت نخواهد کرد.

تردمیل خانگی - کاماپرس

بررسی مشخصات تردمیل خانگی

خریداران باید در نظر داشته باشند که نوع موتور به‌کار رفته در تردمیل و تسمه‌های آن، تا حد زیادی سرعت و قدرت دستگاه را تامین خواهد کرد. موتور تردمیل‌ها معمولا یک تا هفت اسب بخار قدرت تولید می‌کنند و با افزایش قدرت، قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد شد. تردمیل‌های خانگی با جریان مستقیم برق کار می‌کنند و در مقابل، تردمیل‌های باشگاهی با عبور جریان متناوب برق کار می‌کنند؛ به همین جهت تردمیل‌های خانگی نسبت به مدل‌های باشگاهی ارزان‌تر هستند و شرایط ساده‌تری برای کنترل و تنظیم دارند. همچنین این تردمیل‌ها با بازدهی کمتر و فعالیت با صدای نسبتا کم، طول عمر بیشتری دارند. از سوی دیگر به دلیل اینکه تردمیل‌های باشگاهی با استفاده از جریان متناوب برق کار می‌کنند، بازدهی بیشتری دارند و افراد می‌توانند ساعات طولانی با آن‌ ورزش کنند.

تردمیل خانگی - کاماپرس

سرعت تردمیل خانگی

لازم است که افراد در هنگام خرید تردمیل خانگی درباره سرعت آن اطلاعات کافی داشته باشند. به طور معمول سرعت اغلب تردمیل‌های خانگی بین سه تا هفت کیلومتر بر ساعت متغیر است و کاربران می‌توانند سرعت این دستگاه را روی حداکثر 10 تا 12 کیلومتر بر ساعت تنظیم کنند.

حداکثر وزن قابل توجه در تردمیل خانگی

حداکثر وزن به معنی بالاترین وزنی است که دستگاه قادر به تحمل آن است. عوامل مختلف مانند حرکت موتور و شیب دستگاه تاثیر زیادی در تحمل وزن افراد دارند و عوامل دیگر مانند ضخامت و جنس تخته و ابعاد غلطک از سایر عوامل موثر در تعیین حداکثر وزن قابل تحمل تردمیل است. کاربرانی که اضافه وزن دارند، باید تردمیل قوی‌تر با قدرت تحمل بیشتر تهیه کنند.

تردمیل خانگی - کاماپرس

قابلیت تنظیم شیب تردمیل

بسیاری از ورزشکاران برای تداعی کردن کوه‌نوردی و تپه‌نوردی، شیب دستگاه تردمیل را افزایش می‌دهند؛ با این حال، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند روی سطح صاف و هموار حرکت کنند. در بیشتر تردمیل‌ها امکان تنظیم شیب بین 15 تا 25 درجه وجود دارد.

خرید تردمیل خانگی - کاماپرس

خرید بهترین تردمیل از «رزان کالا»

فروشگاه اینترنتی رزان کالا امکان تهیه همه تجهیزات ورزشی به صورت غیرحضوری و در سریع‌ترین زمان ممکن را فراهم کرده است. در این مجموعه طیف وسیعی از انواع تردمیل‌های خانگی، باشگاهی، دوچرخه ثابت و انواع الپتیکال و اسکی فضایی از بهترین برندهای دنیا با قیمت مناسب به فروش می‌رسد. افراد با خرید از رزان کالا به مدت هفت روز بعد نصب، مهلت تست دارند. در صورت بروز مشکل نیز خریداران می‌توانند از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://rozankala.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09120502738 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : رزان کالا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان