خودرو سوزوکی فرانکس در خیابان های ایران

سوزوکی فرانکس یکی از خودروهای وارداتی است که اخیرا واگذاری آن به ثبت‌نام کنندگانش در سامانه یکپارچه آغاز شده است. این خودرو توسط مجموعه راسا موتور خاورمیانه در کشور عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، خودروی سوزوکی فرانکس با قیمت قطعی 1 میلیارد و 750 میلیون تومان به ثبت‌نام کنندگان واگذار می‌شود. مبلغ پیش پرداخت این خودرو 625 میلیون تومان بود و متقاضیانی که ثبت‌نام داشتند باید مبلغ 1 میلیارد و 125 میلیون تومان دیگر را تا دوازدهم مهرماه واریز کرده باشند تا این خودرو به آن‌ها تحویل داده شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آشنایی با برخی از امکانات، ویژگی‌ها و مشخصات خودرو سوزوکی فرانکس

خودرو سوزوکی فرانکس یکی از کراس اوورهای جدید است که اخیرا به بازار ایران ورود پیدا کرده است. این خودرو با موتور چهار سیلندری 1.5 لیتری 16 سوپاپ با قدرت 101 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر به بازار عرضه می‌شود. موتور الکتریکی این خودرو به اندازه 2 کیلووات قدرت دارد و دو باتری 48 ولتی لیتیومی تغذیه آن را انجام می‌دهند.

این خودرو دارای سیستم پاشش سوخت ویژه‌ای است. ضمنا در هر 100 کیلومتر معادل 5.4 لیتر بنزین مصرف می‌کند.

دریان سفر امید

خودرو سوزوکی فرانکس از لحاظ ایمنی نیز در سطح بالایی قرار دارد و توانسته پنج ستاره ایمنی در تست تصادف را به دست آورد. این خودرو امکانات ایمنی خوبی دارد و دارای سیستم ترمز ضدقفل، کنترل پایداری، سامانه تقسیم نیروی ترمز بین دو چرخ، ایربگ راننده و سرنشین جلو است.

خودرو سوزوکی فرانکس به امکاناتی مانند دوربین 360 درجه، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی با شش بلندگو، سیستم مولتی مدیا با ورودی یو بی اس، سیستم پایش باد تایرها، سیستم ضدسرقت، فرمان برقی، سیستم ورود بدون کلید، کنترل حرکت در سربالایی، هدآپ دیسپلی و کنترل حرکت در سربالایی مجهز شده است.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان