آغاز فروش نقدی و اقساطی خودرو بک X3 کرمان موتور

ژیوار

کرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی بک X3 را آغاز کرده است. این خودرو با قیمت مصوب 1 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد. شرایط خرید اقساطی این اتومبیل متفاوت است.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به خرید قسطی خودرو بك X3 تمایل دارند، باید مبلغ 800 میلیون تومان پیش پرداخت کنند. مدت زمان پرداخت اقساط این خودرو 12 و 24 ماهه است. در صورتی که مدت زمان پرداخت اقساط آن 12 ماهه تعیین شود، متقاضی باید هر سه ماه یک بار، 71 میلیون و 761 هزار و 700 تومان قسط بدهد. در صورتی که زمان پرداخت اقساط 24 ماهه باشد، متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ 42 میلیون و 158 هزار و 100 تومانی در هر سه ماه است. متقاضیان 90 روز بعد از تکمیل فرآیند خرید، خودرو را تحویل خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ویژگی‌ها، مشخصات و امکانات خودرو بک X3 چیست؟

خودرو بک X3 یکی از خودروهای کراس اوور بازار است که با موتور 1.5 لیتری و قدرت 102 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 140 نیوتن متر می‌رسد و حداکثر سرعت  160 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در 11.4 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد.

دریان سفر امید

خودرو بک X3 به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، ترین چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، دوربین و سنسور پارک عقب، کامیپوتر سفری، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر هشت اینچی، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش مجهز شده است.

این خودرو تازه نفس و نسبتا جدید، به دلیل امکانات و قدرتی که دارد با خودروهای ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 22 پرو، جک اس 3 و سایپا آریا رقابت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان