علت کاهش قیمت موبایل چه بود؟

ژیوار

شرایط خرید و فروش انواع موبایل بعد از عملیات موشکی ایران تغییر کرد تا جایی که عرضه و تقاضا برای این محصول به کمترین میزان خود رسید. برخلاف انتظارات فعالان و تغییر نرخ ارز، اما بازار موبایل همچنان بدون نوسان باقی مانده و حتی با رشد قیمتی هم مواجه نشده است.

به گزارش کاماپرس، برخی از فروشندگان موبایل بی‌میلی مردم به این بازار را به خاطر شرایط پیش آمده یا تغییرات نرخ ارز نمی‌دانند. به اعتقاد این گروه از فروشندگان، هر ساله از اول تا پایان مهرماه نرخ تقاضا در این بازار پایین است چون بیشتر مردم سرگرم ثبت نام در مدارس و خرید مایحتاج مدرسه برای فرزندان خود هستند و پول کافی برای خرید موبایل ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی دیگر از فعالان بازار موبایل معتقدند که دلیل شرایط ایجاد شده، وقوع اتفاقات فعلی و بهم ریختن وضعیت سیاسی است. به باور این گروه، بازیگران بازار موبایل منتشر تحولات سیاسی بعدی هستند تا متناسب با آن خرید، فروش یا نگهداری محصولات خود را طراحی و اجرا کنند.

دریان سفر امید

فروش موبایل قطره چکانی شد؟

گروهی از فعالان در گفت‌وگو با دنیای اقتصاد بیان کرده‌اند که فروش محصولات در بازار موبایل قطره چکانی شده است و فروشندگان تا ثبات وضعیت سیاسی محصولات خود را به صورت محدود در بازار عرضه می‌کنند.

نگاهی به سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های نام آشنای اینترنتی هم چنین موردی را تایید می‌کند. با یک نگاه کلی به سایت‌های فروشنده موبایل و ملزومات آن می‌توان فهمید که تعداد کالاهای موجود در این نوع سایت‌ها کم شده است.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان