انقلابی در مدیریت مالی: نرم ‌افزار کسبه، راه ‌حل نهایی برای فروشگاه‌ ها

انقلابی در مدیریت مالی نرم‌افزار کسبه، راه‌حل نهایی برای فروشگاه‌ها-کاماپرس
آریاک سفر

مدیریت امور مالی کسب و کارهای امروزی، با وجود نرم‌افزارهای حسابداری شکل ساده‌تری به خود گرفته است. تعداد تراکنش‌های روزانه بسیاری از فروشگاه‌ها مانند لوازم خانگی، حجم قابل توجهی دارد و شیوه سنتی جهت مدیریت دخل و خرج شاید دیگر کارآمد نباشد. با وجود نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه می‌توان به راحتی خود را از شر کاغذبازی‌ها و حساب و کتاب‌های سرانگشتی خلاص کرد و امور مالی را با دقت و ضریب خطای کمتری مدیریت کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه و قابلیت‌های خاص آن خواهد پرداخت.

شاخصه‌های کاربردی نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه

نظارت کامل بر فروش و موجودی انبار

یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کارهای فروشگاهی، کسری کالا و معضل عدم موجودی است. معمولا اگر این رویه توسط نیروی انسانی انجام شود، با توجه به حجم کاری بالا، امکان خطا وجود دارد. با وجود نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه می‌توان به راحتی موجودی انبار را تعیین کرد و در صورت اتمام موجودی، این موضوع در قالب پیغامی به مدیریت اعلام خواهد شد. همچنین با ثبت گزارشات خرید و فروش در این نرم‌افزار، مدیریت فروشگاه می‌تواند بفهمد که کدام یک از کالاها محبوب‌تر هستند و فروش بیشتری داشته‌اند.

نظارت کامل بر فروش و موجودی انبار-کاماپرس

تسریع در روند صدور فاکتور

خرید از فروشگاه‌ها در دو قالب جزئی و کلی انجام می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ در کنار عرضه جزئی محصولات، فروش کلی نیز به مجموعه‌های کوچک‌تر دارند. با وجود چنین نرم‌افزاری می‌توان خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن نسبت به ثبت سفارش و صدور فاکتور اقدام کرد. با وجود این نرم‌افزار علاوه بر افزایش سرعت، روند انجام معاملات به شکلی حرفه‌ای انجام می‌شود؛ این موضوع می‌تواند در وهله اول تجربه خرید بهتر و سریع‌تری را برای مشتریان رقم بزند.

دریان سفر امید

تسریع در روند صدور فاکتور-کاماپرس

مدیریت چک‌ها و امور مالی

با وجود نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه سیستم گزارش‌دهی مالی به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد. این نرم‌افزار با ارائه گزارش روزانه، ماهانه و حتی سالانه از سود و زیان مجموعه، می‌تواند روند دریافتی‌ها و پرداختی‌ها را نیز مدیریت کند. معمولا در فروشگاه‌های بزرگ، حجم معاملات زیاد است و غالبا به صورت چکی انجام می‌شود؛ با ثبت این تراکنش‌ها در نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه می‌توان با خیالی راحت یادآوری سررسید چک‌ها و پرداختی‌ها و دریافتی‌ها را به این نرم‌افزار سپرد.

مدیریت چک‌ها و امور مالی-کاماپرس

سهولت در استفاده و امنیت بالا

بحث مالی فروشگاه‌ها معمولا از حساسیت زیادی برخوردار است. وجود پروتکل‌های امنیتی پیشرفته در نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه، از اطلاعات مالی فروشگاه، به شکلی کاملا ایمن محافظت می‌کند. همچنین این نرم‌افزار با وجود طراحی استاندارد و محیط کاربری ساده، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به کاربر آموزش داده‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا وجود ابهام، کاربر می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن با پشتیبانی سایت تماس بگیرد و ابهامات را برطرف کند. در واقع استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه نه تنها موجب مدیریت بهتر فروشگاه می‌شود، بلکه با ساده‌سازی فرآیند حسابرسی و امور مالی، در کنار کاهش خطاهای انسانی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در راه رسیدن به شرایط ایده‌آل همراهی می‌کند.

سهولت در استفاده و امنیت بالا-کاماپرس

شرایط خرید نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه از طریق مجموعه «کسبه»

در شرایط کنونی، حسابداری و انجام امور مالی به صورت اتوماتیک و سیستمی رونق زیادی پیدا کرده‌است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارها در این زمینه محسوب می‌شود؛ در واقع کسبه به‌عنوان مجموعه‌ای تخصصی در زمینه تولید و عرضه انواع نرم‌افزارهای مالی و حسابداری در زمینه‌های مختلف صنعتی و غذایی، با هدف ساده‌سازی و بهبود فرآیندهای مالی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آماده‌ خدمت‌رسانی به مدیران و صاحبان فروشگاه‌ها است.

این مجموعه با بهره‌گیری از تجربه و تخصص خود در حوزه فناوری اطلاعات و حسابداری، اقدام به عرضه نرم‌افزارهایی با قابلیت سهولت استفاده، امنیت بالا، و سفارشی‌سازی کرده و راهکاری کاملا جامع و کاربردی برای مدیران مالی و صاحبان کسب‌وکار است. این مجموعه با پشتیبانی فنی رایگان قوی و ارائه خدمات آموزشی و مشاوره، در کنار مخاطبان و کاربران نرم‌افزار قرار دارد. علاقه‌مندان به تهیه نرم افزار حسابداری فروشگاهی کسبه می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی https://kasabeh.org نسبت به دانلود رایگان نسخه نمایشی و شرایط خرید این نرم‌افزار حسابداری اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان