طرح فروش بعدی ایران خودرو چه زمانی خواهد بود؟

ژیوار

علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، اعلام کرد که تا پایان سال جاری طرح فروش برای بهار و تابستان سال آینده برنامه ریزی خواهد شد. به گفته وی در این طرح همه محصولات ایران خودرو خواهند بود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از عظیمی، برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته تا تمام تعهدات ایران خودرو انجام و تا پایان سال خودروهای مردم تحویل داده شود. وی بیان کرد که برای سال آینده تیراژ محصولات افزایش پیدا خواهد کرد و در این خصوص رشد چشمگیری اتفاق خواهد افتاد تا امکان پاسخگویی به تقاضا و استقبال مردم از تولیدات داخلی وجود داشته باشد. به این ترتیب متقاضیانی که در طرح‌های سال جاری ثبت نام کرده‌اند ولی موفق به دریافت خودرو نشده‌اند، امکان امتحان دوباره شانس خود را دارند.

بیشتر بخوانید:

در آخرین طرح فروش ایران خودرو چند نفر ثبت نام کردند؟

آخرین ثبت نام و طرح فروش ایران خودرو مربوط به شهریورماه سال جاری است. در این طرح محصولات مختلفی مانند تارا دستی و اتوماتیک، پژو 207 با موتور تی یو 5 و تی یو 3، سورن پلاس، هایما و دو خودروی برقی لونا و فاو عرضه شدند.

طبق اطلاعات موجود، نزدیک 3 میلیون و 288 هزار و 964 نفر فرآیند ثبت نام خود را برای این دوره از طرح فروش ایران خودرو تکمیل کردند. از تعداد مشخص شده، 1 میلیون و 703 هزار و 633 نفر متقاضیان وکالتی بودند. این متقاضیان در طرح‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح عادی شرکت داشتند.

دریان سفر امید

تعداد سفارش‌های دریافتی ایران خودرو در بخش فروش فوق العاده و پیش فروش هم به ترتیب 2 میلیون و 245 هزار و 764 و 807 هزار و 368 مورد بود.

به طور کلی تعداد متقاضیان ایران خودرو در آخرین طرح فروش بسیار بیشتر از میزان خودروهای عرضه شده اعلام شد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان