بانک شهر وام 200 میلیون تومانی با اقساط 5 میلیونی خود را به چه کسانی می پردازد؟

وام بانک شهر-کاماپرس
ژیوار

بانک شهر برای جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط آن‌ها انواع طرح‌های تسهیلاتی را ارائه داده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی این مجموعه، «اساتید» نام دارد که به فعالان حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تعلق می‌گیرد. سقف این وام 200 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اساتید و فعالان آموزش و پرورش که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک شهر هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری کنند و یک میانگین حساب سه ماهه داشته باشند. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی کسر از حقوق و سند ملکی هم ارائه بدهند. سود این وام 23 درصد اعلام شده است و متقاضیان بعد از دریافت آن حداکثر تا 48 ماه امکان بازپرداخت دارند. در صورت موافقت بانک شهر امکان بازپرداخت اقساط تا 60 ماه نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه، مقدار هر قسط این تسهیلات 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان خواهد بود. کل سود وام به 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان خواهد رسید. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 339 میلیون و 243 هزار تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

مختصری از بانک شهر بدانید

بانک شهر با سهامداری شهرداری‌های تهران و دیگر کلانشهرهای کشور در سال 1387 آغاز به کار کرد. این مجموعه طی همین مدت فعالیت خود توانسته انواع خدمات پولی و بانکی مناسبی را به مشتریان ارائه بدهد.

این بانک در نظر دارد تا با تداوم فعالیت خود و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد، عنوان برترین بانک خصوصی کشور را به دست آورد و بتواند به برترین بانک خصوصی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان