هر بار شارژ تاکسی برقی چقدر هزینه دارد؟

ژیوار

هزینه هر بار شارژ تاکسی برقی در ایستگاه‌های تعیین شده پایتخت 25 هزار تا 35 هزار تومان خواهد بود. به گفته شادی مالکی، مدیرعامل تاکسیرانی تهران، این میزان هزینه برای خودروهایی با ظرفیت باتری 54 کیلووات است.

به گزارش کاماپرس، مالکی بیان کرد که خودروهای برقی فعال در تهران ظرفیت باتری بیشتر از 54 کیلووات ندارند. این نوع خودروها باید یک روز در میان شارژ شوند. خودروهای برقی فعال در تهران با هر بار شارژ امکان طی کردن مسافتی بین 250 تا 300 کیلومتر را خواهند داشت. به گفته مالکی، به دارندگان خودروهای برقی شارژر خانگی داده شده است که معمولا با آن‌ها باتری خودرو بین 7 تا 8 ساعت شارژ می‌شود. همچنین مالکی یادآور شد که شارژ خودروها با دی سی یا شارژ سریع در زمان کمتری، بین 45 تا 50 دقیقه، اتفاق می‌افتاد.

بیشتر بخوانید:

محل شارژ تاکسی برقی در تهران کجاست؟

محل‌های شارژ خودروهای برقی در تهران از شهریورماه سال گذشته فعال شدند. طبق اعلام شهرداری تهران، ششم شهریورماه سال گذشته، 15 ایستگاه شارژر خودروهای برقی در تهران آغاز به کار کردند. این 15 ایستگاه در مناطق مختلف تهران هستند و در مجموع 74 دستگاه شارژ دارند.

دریان سفر امید

براساس اعلام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جایگاه‌های شارژ خودروهای برقی پارکینگ طالقانی در منطقه 7، پارک نهج البلاغه در منطقه 2، پارکینگ امیرکبیر در منطقه 14، پارکینگ حافظ در منطقه 6، پارکینگ سعدی در منطقه 12، پارکینگ اندیشه در منطقه 7، بوستان آب و آتش در منطقه 3 و همچنین شهرداری منطقه 9، بوستان ولایت در منطقه 19، بوستان یاس فاطمی در منطقه 4، تره بار بیهقی در منطقه 6، میدان آزادی در منطقه 9، معاونت حمل و نقل و ترافیک در منطقه 6 و نمایشگاه بین المللی معاونت اجتماعی در منطقه 8 هستند.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان