بهترین گوشی های دوربین دار نوکیا زیر 1 میلیون تومان

ژیوار

گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا که دارای دوربین باشد، اغلب با ظرفیت باتری 800 یا 1020 میلی آمپر ساعته عرضه می‌شود و امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم می‌کند. این محصولات، سایز صفحه نمایش قابل قبولی دارند و از اینترنت 2 جی پشتیبانی می‌کنند. همچنین، این گوشی‌ها از نظر سخت‌افزاری نیز قابل توجه هستند.

کاماپرس در این گزارش 4 گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا با دوربین را معرفی می‌کند و به بررسی ویژگی‌های هر یک می‌پردازد.

گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا مدل 110

این مدل از گوشی نوکیا با ظرفیت حافظه داخلی و رم 4 مگابایتی طراحی شده است و دوربین VGA را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، این محصول، ظرفیت باتری 800 میلی آمپر ساعته دارد و سایز صفحه نمایش آن نیز 1.77 اینچ است. این گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا، رزولوشن صفحه نمایش 120 در 160 پیکسلی را ارائه می‌دهد و از شبکه اینترنت 2 جی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، این محصول امکان استفاده از زبان فارسی را فراهم کرده است و قابلیت شارژ کردن آن با یو اس بی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا مدل 130

این گوشی دو سیمکارته، ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعته را ارائه می‌دهد و دارای چراغ قوه است. این محصول، با کیفیت دوربین VGA طراحی می‌شود و قابلیت فیلمبرداری را دارد. همچنین، سایز صفحه نمایش این مدل، 1.8 اینچ است و در آن ظرفیت حافظه داخلی 8 مگابایتی و رم 4 مگابایتی استفاده می‌شود. این گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا با رزولوشن 120 در 160 پیکسلی امکان نمایش 65 هزار رنگ را فراهم می‌کند.

گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا مدل 216

این محصول نوکیا ظرفیت حافظه داخلی و رم 16 مگابایتی دارد و امکان استفاده از دو سیمکارت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این گوشی کارآمد، سایز صفحه نمایش 2.4 اینچی دارد و دوربین به کار رفته در آن VGA است. این دستگاه، با رزولوشن 320 در 240 پیکسلی استفاده می‌شود و کاربردی دانش آموزی نیز دارد. همچنین، این گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا، ظرفیت باتری 1020 میلی آمپر ساعته را عرضه می‌کند و دارای شبکه اینترنت 2 جی است.

گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا مدل 210

گوشی جذاب دیگری که با قیمت حدودی 1 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد، مدل 210 نوکیا است که صفحه نمایش 2.4 اینچی دارد و ظرفیت باتری آن به 1020 میلی آمپر ساعت می‌رسد. این محصول، کیفیت دوربین 0.3 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن 16 مگابایت است. همچنین، این گوشی 1 میلیون تومانی نوکیا رزولوشن 240 در 320 پیکسلی دارد و امکان نمایش 65 هزار رنگ را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندنوکیا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان