همه چیز درباره وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران با اقساط 8 میلیونی

ژیوار

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران در صورتی که میانگین حساب داشته باشند، امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه را دارند. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران داشته باشند. گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه، لازم است که متقاضیان میانگین حساب حداقل سه ماهه ایجاد کنند. ضمنا این گروه باید اساسنامه و جواز کسب خود به همراه یک فقره چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 36 ماه می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

طرف حقوقی یا شرکت‌ها با معرفی کارکنان خود به شعبه بانک مهر ایران امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به آنان را دارند. ضمانت اصلی برای کارکنان شرکت‌ها، ارائه ضامن رسمی است.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

هدف از آغاز به کار بانک قرض الحسنه مهر ایران چه بود؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامه آغاز به کار کرد. این مجموعه از سال 1387 تاکنون در قالب انواع خدمات مجاز بانکی به مشتریان خود خدمت رسانی کرده است.

در حال حاضر بانک مهر ایران دارای 504 شعبه فعال است که 314 واحد آن در سطح شهرستان فعالیت دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان