فواید پوشیدن کفش چرمی

کفش چرم طبیعی_کاماپرس
آریاک سفر

کفش چرم طبیعی بیشتر موردعلاقه و محبوب افرادی است که مشاغل سخت و پردردسر دارند. یا به کفش‌هایی نیاز دارند که به پاهای آن‌ها راحتی و محافظت بیشتری ببخشد.

به گزارش کاماپرس قیمت کفش‌های چرم طبیعی معمولاً بیشتر است؛ و این بالا بودن قیمت‌ها به این دلیل است که مزایای این کفش‌ها قابل‌مقایسه با سایر کفش‌ها نیست.

چرا بهتر است کفش چرم طبیعی بخریم؟

1_سطح دارای قابلیت جریان هوا

جالب است بدانید که چرم نفس می‌کشد. چرم هوا از درون روزنه‌های بسیار ریزی عبور می‌دهد. این‌یک مزیت بسیار عالی برای کفش‌های چرمی است زیرا پاهایتان را همواره خنک نگه می‌دارد و از بوی بد آن‌ها جلوگیری می‌کند.

2_ دوام کفش چرم طبیعی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای کفش چرم طبیعی ماندگاری بالای آن‌ها است. چرم باکیفیت بالا در برابر محیط‌های کاری طاقت‌فرسا هم مقاوم است. کفش‌های چرمی عمر طولانی‌تری خواهد داشت. ممکن است هزینه بیشتری را برای خرید کفش‌های چرمی بپردازید اما به دلیل ماندگاری بیشتر این کفش‌ها، این پول را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. خرید یک جفت کفش چرمی می‌تواند ارزان‌تر از خرید دو جفت کفش بی‌کیفیت و پلاستیکی دربیاید.

3_ مقاومت در برابر آب

باید از کفش چرمی به‌خوبی مراقبت کنید و اکثر اوقات سطح آن را واکس بزنید، با این کار در برابر آب و سایر مایعات مقاوم خواهد شد. اگر محیط کاری‌تان مرطوب یا آشپزخانه رستوران‌ها است، باید کفش‌هایی را که در برابر آب مقاوم هستند انتخاب کنید تا پاهای شما خیس نشود و از هرگونه آسیب خارجی در امان بماند. کفش‌های چرمی می‌تواند انگشتان پا را از بروز هرگونه قارچ دور نگه دارد.

دریان سفر امید

کفش چرم طبیعی_کاماپرس

4_محافظت بیشتر

بااینکه کفش چرم طبیعی به‌اندازه کفش‌ها و کلاه‌های استیلی و کامپوزیتی از شما محافظت نمی‌کند اما استحکام چرم که از یک ماده طبیعی تولیدشده، اصولاً محافظت بیشتری در برابر مایعات گرم و سنگ‌های کوچک دارد. اگر در یک محیط پردردسر کار می‌کنید، چرم می‌تواند به محافظت از پاهای شما در برابر حوادث یا صدمات کمک بزرگی کند.

5_ مناسب برای انواع پاها

اگر اهل پوشیدن کفش چرم طبیعی باشید، حتماً میدانید که این ماده به فرم کف پای شما درمی‌آید. این در حالی است که هنگام استفاده از کفش‌های پلاستیکی یا سایر کفش‌های مصنوعی، معمولاً پاهای شما احساس سختی و ناراحتی می‌کند چون جنس این مواد به فرم پاهای شما درنمی‌آید.

6_ راحتی کفش چرم طبیعی

چرم علاوه بر اینکه یک ماده طبیعی قوی است، بسیار هم راحت است. کفش‌های چرمی برای راحتی و محافظت از پاهایتان گزینه مناسبی خواهد بود.

7_ تمیزی آسان کفش چرم طبیعی

چرم در مقایسه با جنس‌های دیگر که تمیز کردن آن‌ها دشوار است، بسیار راحت است و می‌توانید با یک پارچه تمیز و نم‌دار سطح آن را از هرگونه آلودگی پاک‌کنید. به دلیل اینکه چرم دارای روزنه‌هایی برای جریان هوا است، پس از تمیز کردن به‌زودی خشک خواهد شد.

کفش چرم طبیعی_کاماپرس

8_ شیک بودن

کفش چرم طبیعی دارای ظاهری زیبا و شیک است و هرگز تکراری نمی‌شود. کفش‌های ساخته‌شده از مواد پلاستیکی و غیرطبیعی، اغلب مصنوعی بودنشان به نظر می‌رسد. پوشیدن کفش چرم باعث می‌شود استایل شما لوکس به نظر برسد زیرا براق و خوش پا است.

9_ سازگار با محیط‌زیست

لباس‌ها و کفش‌های ساخته‌شده از الیاف و پارچه‌های مصنوعی در طول زمان تولید به دلیل اینکه گازهای مضر را آزاد می‌کنند، بسیار به محیط‌زیست آسیب می‌رسانند؛ و چرم چون یک ماده طبیعی است، هیچ ماده شیمیایی مضر در تولید آن استفاده نمی‌شود و این موضوع باعث شده با محیط‌زیست سازگار باشد.

10_ جلوگیری از بوی نامطبوع پاها

هیچ جنسی بوی چرم واقعی را نمی‌دهد. بعد از خرید کیف یا کفش ساخته‌شده از چرم مصنوعی، می‌توانید بوی عجیب‌وغریب آن را احساس کنید. اگر پاهای شما داخل یک کفش پلاستیکی به مدت طولانی قرار بگیرد، بوی ناخوشایندی را احساس می‌کنید ولی در کفش چرم طبیعی این موضوع اتفاق نمی‌افتد و به‌مراتب خیلی کمتر خواهد بود. ازآنجاکه چرم محصولی طبیعی است، از رایحه طبیعی و خاص خود برخوردار است؛ بنابراین اگر به مدت طولانی هم از آن‌ها استفاده کنید بوی نامطبوعی ایجاد نمی‌کند. این ویژگی بیشتر برای کسانی که ساعات زیادی در طول روز سرکار هستند، بسیار مناسب است.

کفش چرم طبیعی_کاماپرس

چرم پرسیس، جشنواره تخفیف 20 درصدی تا پایان مهر

فروشگاه چرم پرسیس یک مرکز خرید در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات از بهترین برندهای ملی ایران انتخاب و گردآوری‌شده تا شما در کمترین زمان آن‌ها را ببینید و پس از مقایسه، درنهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت‌بخش و متفاوت داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی چرم پرسیس، ارائه‌دهنده انواع محصولات چرمی ازجمله، کیف، کفش و اکسسوری های جذاب است. طرفداران محصولات چرم اصل، می‌توانند با اطمینان نسبت به اصالت کالاها و چرم بکار رفته در آن، از این فروشگاه خرید کنند. تحویل کالا در منزل و پشتیبانی 24 ساعته هنگام خرید و پس از تحویل محصول از ویژگی‌های این سایت است. از دیگرمزیت‌های این مجموعه، امکان خرید قسطی اجناس موجود در سایت است. در حال حاضر جشنواره تخفیف 20 درصدی روی تمام محصولات تا پایان مهرماه تمدید وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت محصولات چرم پرسیس و خرید آن‌ها می‌توانند به وب‌سایت https://persisleather.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان