بزرگترین رویداد زیبایی در نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دبی

نمایشگاه زیبایی دبی_کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه بیوتی ورلد دبی، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای صنعت زیبایی در محدوده خاورمیانه است که هرسال در دبی برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی عالی برای متخصصان، برندها و علاقه‌مندان به صنعت زیبایی است تا با آخرین نوآوری‌ها و محصولات این حوزه آشنا شوند و با همکاران و مشتریان جدید ارتباط برقرار کنند.

به گزارش کاماپرس بیست و هشتمین دوره نمایشگاه Beautyworld Middle East (بیوتی دبی) با نام «محل تلاقی زیبایی و تجارت»  در تاریخ 7 الی 9 آبان 1403 در دبی برگزار خواهد شد.

بیوتی ورد دبی

این نمایشگاه پیشرو در سطح جهان، رویدادی است که نوآوری را با روندهای پیشگامانه درهم‌آمیخته و متخصصان بااستعداد را با محصولات جدید و باکیفیت دورهم جمع می‌کند. نمایشگاه بیوتی ورلد دبی، رویدادی است که متخصصان این حوزه نباید از دست بدهند. اگر در صنعت زیبایی فعالیت دارید یا به این صنعت علاقه‌مند هستید، شرکت در این نمایشگاه به شما پیشنهاد می‌شود. این نمایشگاه به شما کمک می‌کند تا با جدیدترین نوآوری‌ها و پیشرفت‌های صنعت زیبایی روبه‌رو شده و با متخصصان و متصدیان این حوزه ارتباط نزدیک برقرار کنید.

نمایشگاه زیبایی دبی_کاماپرس

Beautyworld خاورمیانه به‌مراتب بالاتر از باقی رویدادهای مشابه در دنیا است. این نمایشگاه ترکیبی از نوآوری، روندهای راهگشا، با حضور بااستعدادترین افراد متخصص در این حوزه است؛ و محصولاتی که در آنجا عرضه می‌شود انقلابی در این صنعت به‌حساب می‌آید. در این نمایشگاه غرفه داران و بازدیدکنندگان آخرین محصولات را به‌صورت زنده با نکات برجسته نمایشگاهی از نزدیک تجربه می‌کنند که این باعث می‌شود با نمایشگاهی کاملاً متفاوت از یک نمایشگاه تجاری سنتی آشنا شوند.

دریان سفر امید

در این نمایشگاه فرصت این را پیدا می‌کنید که نام تجاری و محصول خود را به یک هیئت‌داوران بین‌المللی و باسابقه معرفی کرده و به‌عنوان یک مجری برجسته، رؤیایی و موفق در صنعت زیبایی و عطر شناخته شوید.

آمار غرفه داران و بازدیدکنندگان

در این نمایشگاه بیش از 1765 غرفه دار به همراه 65503 بازدیدکننده از 156 کشور جهان که عددی بی‌سابقه در تاریخ این رویداد است پلتفرمی مشترک تشکیل داده‌اند که مکانی مناسب برای ارتباط، آموزش و تجارت جهانی است. غرفه داران شرکت‌کننده از سراسر جهان که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، درصد آن‌ها به‌قرار زیر است:

اروپا 34%، آسیا 45%، خاورمیانه 14%، آمریکای جنوبی 4%، آمریکای شمالی 2% و آفریقا 1%

بازدیدکنندگان این رویداد از سراسر دنیا گرد هم می‌آیند و طبق آمار ارائه‌شده هرسال از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه، ایران در رتبه دوم قرار دارد. رضایت بازدیدکنندگان از نمایشگاه سال‌های پیش 97 درصد ثبت‌شده است.

نمایشگاه زیبایی دبی_کاماپرس

بخش‌های مختلف نمایشگاه

تور نمایشگاه بیوتی دبی، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از طریق رویکردی کاملاً عملی، جدیدترین محصولات، مواد اولیه به‌روز، راه‌حل‌های پیشرفته و پیشرفت‌های تکنولوژیکی را تجربه و ارزیابی کنند.

به‌عنوان‌مثال، بخش رایحه امضا» (Signature Scent) میزبان معروف‌ترین خانه‌های عطر بین‌المللی برای نمایش آخرین فعالیت‌های حوزه عطر و اودکلن است. بخش دیگر، کوینتسنس (Quintessence)، به ارائه عطرهای هنری و خاص اختصاص دارد. در طول برپایی نمایشگاه، نمایندگان قادر خواهند بود تعامل سازنده‌ای با خرده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، تولیدکنندگان، بازرگانان و حتی سازمان‌های دولتی در حوزه زیبایی داشته باشند.

هم‌زمان با این نمایشگاه، کنفرانسی به نام آینده زیبایی» (Next in Beauty) برگزار می‌شود که به بررسی هوشمندی، روندها و فناوری‌هایی می‌پردازد که به‌صورت منطقه‌ای و جهانی در حال بازسازی صنعت زیبایی هستند.

نمایشگاه زیبایی دبی_کاماپرس

رخداد (Front Row by Nazih) نیز با ارائه نمایش‌های مد روز و سخنرانی‌های متفاوت و جدید کارشناسان در حوزه‌هایی مانند مو، آرایش و ناخن، به شرکت‌کنندگان تجربه‌ای جذاب و هم‌زمان تعاملی ارائه می‌دهد و آن‌ها از این طریق در جریان تحولات این حوزه قرار می‌گیرند.

بخش جدیدی که در سال 2024 در نمایشگاه زیبایی دبی برگزار می‌شود، پریستیژپک» (prestigepack) است. در این بخش مجموعه‌ای منتخب از شرکت‌ها به ارائه جدیدترین دستاوردها، خلاقیت و کیفیت در بسته‌بندی محصولات زیبایی می‌پردازند.

سایر بخش‌های قابل‌توجه این نمایشگاه بزرگ، شامل مسابقه پرهیجان (Nail It! by Nazih) است که نمونه‌های برجسته هنر ناخن را برای نمایش ارائه می‌شوند. همچنین، مراسم اهدای جوایز معتبر این رویداد، با تجلیل از دستاوردهای زیبایی در سطح محلی و بین‌المللی در 16 دسته، با صدها شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

در نمایشگاه بیوتی ورلد دبی چه برنامه‌هایی خواهید داشت

حضور گسترده برندهای جهانی: بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای صنعت زیبایی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معرفی محصولات جدید: بسیاری از شرکت‌ها از این فرصت استفاده می‌کنند تا محصولات جدید خود را در این نمایشگاه معرفی کنند.

برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی: کارگاه‌ها و سمینارهای متنوعی در حوزه آموزش‌های زیبایی در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات و رویدادهای جانبی: مسابقات مختلفی مانند مسابقات آرایش و طراحی ناخن در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

ایجاد فرصت‌های تجاری: نمایشگاه بیوتی ورلد دبی، فرصتی عالی برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید و توسعه کسب‌وکار است.

مدارک موردنیاز برای شرکت در نمایشگاه لوازم‌آرایشی و بهداشتی دبی BEAUTYWORLD MIDDLE EAST

1-اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

  1. اسکن رنگی شناسنامه
  2. اسکن رنگی کارت ملی
  3. اسکن یک قطعه عکس 3 در 4

موضوعات کلی نمایشگاه

  • لوازم مو و ناخن
  • لوازم‌آرایشی و محصولات مراقبت پوستی
  • تجهیزات حرفه‌ای و اسپا
  • ماشین‌آلات، بسته‌بندی و مواد اولیه
  • عطر

هورامان گشت به‌عنوان مجری مستقیم تور دبی پرواز امارات، پکیج‌های متفاوت و مطابق با درخواست شما را نیز تهیه می‌کند. امکان خرید بلیط برای دبی و همچنین رزرو هتل در آنجا با بهترین قیمت و به‌راحتی و به‌صورت آنلاین از طریق سایت (https://www.bestgasht.com) هورامان گشت امکان‌پذیر است. دفتر هورامان گشت ستاره، با کادری مجرب و باسابقه سعی می‌کند برای کسانی که اقدام به مسافرت می‌کنند بهترین خدمات را ارائه کند. شما می‌توانید از طریق شماره‌های اعلام‌شده در سایت با آن‌ها در تماس باشید. در صورت نیاز به رزرواسیون تور با ایرلاین های ایرانی و ایرلاین های خارجی می‌توانید به‌صورت مستقیم با آژانس هورامان گشت، مجری تورهای لوکس به سرتاسر دنیا تماس حاصل کنید و از آخرین نرخ‌های موجود مطلع شوید.

آدرس: تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه پنجم، پلاک 15 واحد 4

تلفن تماس: 57906000-021

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان