ال 90 صفر با قیمت کمتر از 1 میلیارد تومان پیدا نمی شود

ژیوار

ال 90 صفر این روزها در حکم طلا شده است و متقاضیان آن باید حداقل 1 میلیارد و 200 میلیون تومان نقدینگی برای خرید آن داشته باشند. این خودرو در بازار به شدت کمیاب شده است و نسخه صفر آن چندان در بازار موجود نیست.

به گزارش کاماپرس، کمیاب شدن خودرو ال 90 صفر باعث شده تا قیمت آن به طرز عجیب و غریبی بالا برود. طوری که قیمت این خودرو با بعضی از اتومبیل‌های مونتاژی نو چینی برابری کند. با وجود اینکه این خودرو هفت سال قبل تولید شده است و نسخه به روزرسانی شده از آن به بازار راه پیدا نکرده است، اما اکنون متقاضیان آن باید دستکم 1 میلیارد و 200 میلیون تومان نقدینگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ال 90 چه امکانات، مشخصات و ویژگی‌هایی دارد؟

خودرو ال 90 یکی از خودروهای باکیفیت و کم مصرف بازار است که قبلا با قیمت مناسب و نسبتا اقتصادی در بازار موجود بود. اکنون باید از گزینه قیمت مناسب بودن این خودرو، فاکتور گرفت.

این خودرو باکیفیت هزینه نگهداری چندانی ندارد و به راحتی امکان تعویض قطعات و اجزای آن وجود دارد. به همین دلیل این خودرو مورد توجه قرار گرفته است.

دریان سفر امید

این خودرو با ظاهری ساده و کابینی کم حاشیه در بازار وجود دارد. موتور نصب شده روی این خودرو 1.6 لیتر و چهار سیلندر بنزینی است. قدرت موتور این خودرو 105 اسب بخار است و گشتاور آن به 148 نیوتن متر می‌رسد.

این خودرو در هر 100 کیلومتر معادل 7 لیتر سوخت ترکیبی، بنزین و گاز، مصرف می‌کند. خودرو ال 90 به امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز آ بی اس، سیستم صوتی شامل سی دی پلیر و قابلیت پخش ام پی 3، شیشه بالابر برقی و تنظیم برقی آینه‌ها مجهز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان