عکس شوکه کننده از پارکینگ ایران خودرو

ایران خودرو-کاماپرس
ژیوار

تصاویر هوایی از پارکینگ ایران خودرو منتشر شده است که نشان دهنده پر بودن آن از ماشین‌ها است. در حالی که مردم در بازار به دنبال خودرو با نرخ مناسب هستند.

به گزارش کاماپرس، تاکنون تصاویر پر از خودرو پارکینگ ایران خودرو جنجال زیادی به پا کرده است که به نوعی احتکار را تداعی می‌کند. در پی انتشار این تصویر، ایران خودرو به دفاع از خود پرداخته است. ایران خودرو اعلام کرد که مالک تمامی این خودروها مشخص است و اسناد و مدارک مالکیت آن‌ها صادر شده است و مسئله عدم تحویل این خودروها به عدم صدور مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی ربط برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

ایران خودرو-کاماپرس

دفاعیه از عکس پارکینگ ایران خودرو

به گفته ایران خودرو، نگهداری خودروها در پارکینگ هزینه زیادی برای ما خواهد داشت. جریمه دیرکرد در تحویل و هزینه توقف در پارکینگ از جمله هزینه‌هایی است که به ایران خودرو تحمیل می‌شود.

دریان سفر امید

در حال حاضر ایران خودرو به دنبال دریافت مجوزهای لازم از نهادهای مرتبط است و به زودی این اتومبیل‌ها شماره گذاری و به متقاضیان تحویل داده خواهند شد.

همچنین ایران خودرو بیان کرده است که تعداد خودروی موجود در عکس منتشر شده 12 هزار دستگاه است که با تولید یک هفته ایران خودرو برابری می‌کند. قطعا این تعداد خودرو بعد از شماره گذاری، به نمایندگی‌های مقصد تحویل داده خواهد شد تا به دست متقاضیان برسد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان