5 گوشی ارزان قیمت شیائومی با کیفیت دوربین بالا + قیمت

ژیوار

گوشی ارزان قیمت شیائومی که کیفیت دوربین بالایی داشته باشد را با قیمت حدود 5 تا 8 میلیون تومان می‌توان خریداری کرد. این محصولات حداقل دوربین 50 مگاپیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و بهترین انتخاب برای عکاسی و فیلمبرداری هستند. علاوه‌برآن، کیفیت دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز قابل قبول است و در اغلب آن‌ها از صفحه نمایش بزرگی استفاده می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی که با کیفیت دوربین بالا ارائه شده‌اند را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی ارزان قیمت شیائومی مدل Redmi 12C

این مدل از گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی طراحی شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول، دو دوربین 50 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش سلفی دارد. همچنین، ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و در آن صفحه نمایش 6.71 اینچی به کار می‌رود. این محصول با شبکه اینترنت 4 جی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گوشی ارزان قیمت شیائومی مدل Poco M5s

این مدل از گوشی ارزان قیمت شیائومی با صفحه نمایش 6.43 اینچی طراحی شده است و با قیمت حدودی 6 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 128 گیگابایت است و در آن ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی استفاده می‌شود. همچنین، این گوشی چهار دوربین 64 و 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. ظرفیت باتری این دستگاه 5000 میلی آمپر ساعت است و کاربران آن می‌توانند از قابلیت شارژ سریع 33 واتی استفاده کنند.

گوشی ارزان قیمت شیائومی مدل Poco C65

این گوشی گیمینگ شیائومی امکان استفاده از سه دوربین 50 و 2 و 0.08 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش سلفی را فراهم می‌کند و با قیمتی بین 6 تا 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت است و در آن امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 واتی وجود دارد. این گوشی صفحه نمایش 6.74 اینچی دارد و ظرفیت حافظه داخلی و رم به کار رفته در آن به ترتیب 128 و 6 گیگابایت است.

گوشی ارزان قیمت شیائومی مدل Redmi 13C

این گوشی شیائومی ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با قیمتی در حدود 7 میلیون تومان به فروش می‌رسد. صفحه نمایش این دستگاه 6.74 اینچ است و در آن سه دوربین 50 و 2 و 0.08 مگاپیکسلی در قسمت پشتی به کار می‌رود. دوربین سلفی این محصول نیز 8 مگاپیکسل است. این گوشی ارزان قیمت شیائومی ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی را عرضه می‌کند.

گوشی ارزان قیمت شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

این مدل از گوشی ارزان قیمت شیائومی با صفحه نمایش 6.67 اینچی طراحی شده است و قیمتی در حدود 8 میلیون تومان دارد. کیفیت دوربین‌های پشتی این دستگاه 108 و 8 و 5 و 2 مگاپیکسل است و در آن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. در این محصول ظرفیت باتری 5020 میلی آمپر ساعته به کار می‌رود و قابلیت شارژ سریع 33 واتی نیز در آن وجود دارد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و ظرفیت حافظه رم آن به 6 گیگابایت می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی لندشیائومی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان