آروا اولین آزمایشگاه مرجع تست ابزارآلات را افتتاح کرد

ژیوار

آروا نخستین تولیدکننده ابزار در صنعت بازار، به تازگی آزمایشگاه تست ابزارآلات صنعتی را راه اندازی کرده است. این آزمایشگاه به آخرین فناوری‌های روز دنیا مجهز شده است که این مورد گامی بزرگ برای استانداردسازی محصولات و تضمین کیفیت آن‌ها در عرصه بین المللی محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت آروا همیشه در مسیر ارتقا کیفیت محصولات و خدمات خود حرکت کرده است. اکنون این مجموعه با راه اندازی اولین آزمایشگاه تست ابزارآلات صنعتی درخصوص این مورد گام بزرگی برمی‌دارد. راه اندازی چنین آزمایشگاهی، یک رویداد تاریخی برای صنعت ابزار کشور است. زیرا با این اقدام، خودکفایی و بومی سازی هر چه بیشتر در صنعت مرتبط با ابزارآلات اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

درباره فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای مجموعه آروا بیشتر بدانید

آروا به منظور پیشبرد اهداف، ارزش‌ها و چشم اندازهای خود درخصوص تولید ملی، کارآفرینی و بومی سازی در سطوح مختلف صنعت ابزار کارخانه‌ای وسیع و مجهز به ماشین آلات پیشرفته و مدرن را تولید و روانه بازار کرده است.

دریان سفر امید

کارخانه آروا، اولین کارخانه در ایران است که تمام استانداردهای جهانی را برای بومی سازی صنعت ابزار در ایران تدوین و اجرا می‌کند. این مجموعه به منظور دستیابی به اهداف خود همواره از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته و مدرن هم استفاده می‌کند. در حال حاضر واحدهای مختلفی مانند مهندسی، کنترل کیفیت، آر اند دی و … فعالیت دارند تا ابزارآلات با کیفیت عالی تولید و ساخته شوند.

آروا در مسیر تولید ابزارآلات باکیفیت و ارتقا تولیدات خود، نشان‌ها و تندیس‌های زیادی را به دست آورده است. تندیس برند برتر سال، برند ملی، رضایت مندی مشتریان سال 1401، ملی کیفیت، تندیس 100 برند برتر سال، لوح تقدیر 100 برند برتر سال، کارآفرین برتر و لوح تقدیر کارآفرین برتر از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آروا
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان