تختی میزبان رونالدو خواهد بود؟

ژیوار

صبح روز یک شنبه، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، از زمین فوتبال در حال بازسازی ورزشگاه تختی و دیگر بخش‌های این مجموعه ورزشی بازدید کرد. براساس گزارش‌ها، در صورت تایید ای اف سی، دیدار تیم‌های استقلال ایران و النصر عربستان در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، ورزشگاه بزرگ تختی در حال بازسازی است و روند آن مورد رضایت وزیر ورزش و دیگر مقامات رسمی ورزشی قرار دارد. در صورتی که بازسازی انجام شده در ورزشگاه تختی مورد تایید ای فی سی قرار بگیرد، کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال و عضو تیم النصر عربستان، این بار در زمین چمن تختی پا به توپ خواهد شد. همچنین بازسازی این ورزشگاه باید به تایید ناظران سازمان لیگ هم برسد. در صورت تکمیل این ورزشگاه، بازی پرسپولیس و چادرملوی یزد هم در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو در بازی قبل به کدام ورزشگاه رفت؟

قبلا رونالدو برای بازی در تیم النصر مقابل پرسپولیس به ایران آمده بود. این ستاره فوتبال برای بازی با تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بود.

ورزشگاه آزادی در بازی النصر و پرسپولیس وضعیت چندان مناسبی نداشت. بازسازی این ورزشگاه از چند روز قبل از این بازی آغاز شده بود. وزارت ورزش با همکاری سایر نهادها سعی داشت تا این ورزشگاه از لحاظ عمرانی در شرایط مطلوبی قرار بگیرد. اما بعد از اتمام بازی بازیکنان النصر در مصاحبه با شبکه‌های خبری مختلف اعلام کرده بودند که وضعیت چمن این ورزشگاه چندان مطلوب نبود.

دریان سفر امید

پیش از این خبرنگاران و برخی از مجموعه‌های خبری، بد بودن وضعیت چمن ورزشگاه آزادی گزارش کرد،ه بودند اما این موضوع در بازی با النصر چندان مورد توجه قرار نگرفت.

در حال حاضر وضعیت درباره ورزشگاه تختی متفاوت از ورزشگاه آزادی است، زیرا تعمیرات و عملیات عمرانی در این ورزشگاه از چند وقت پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد. احتمالا وضعیت این ورزشگاه برای بازی جدید النصر به حالت مطلوبی برسد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان