همکاری تیپاکس و فرزانه فصیحی با بوی مهر

ژیوار

همزمان با آغاز سال تحصیلی بسیاری از چهره‌های شناخته شده کشور در عرصه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بسته‌های لوازم التحریر یا کمک هزینه خرید این لوازم را برای دانش آموزان کم‌توان کشور تدارک دیده‌اند. فرزانه فصیحی، دونده و یکی از اعضای تیم ملی دو و میدانی زنان ایران، هم با همکاری تیپاکس، برای دانش‌آموزان بسته‌های لوازم التحریر تهیه کرده است.

به گزارش کاماپرس، فصیحی در ویدیویی در صفحه اینستاگرامی تیپاکس، تهیه و ارسال بسته‌های لوازم التحریر را به تصویر کشید. فصیحی در این ویدیو احساسی بیان کرد؛ ما برای رسیدن به هدف تلاش می‌کنیم. می‌دانم که گاهی نمی‌توانیم از همه مشکلات عبور کنیم، اما تلاش همیشه لذت بخش است، برای رسیدن، موفقیت، وطن. ایران با دست‌های کوچک زنده می‌ماند، یادمان باشد ما در کنار هم شکست ناپذیر خواهیم بود. از طرف دونده ایران به همه فرزندان ایران زمین، سال تحصیلی نو مبارک.

بیشتر بخوانید:

درباره اقدام جدید تیپاکس در ماه مهر و خدمات آن بدانید

تیپاکس اعلام کرد که در کنار فصیحی، به کمک «پویش همیاری کودکان» و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود برای دانش‌آموزان استان‌های غربی کشور کوله پشتی و نوشت افزار ارسال کرده است.

دریان سفر امید

تیپاکس پیش از این اقدامات دیگری درخصوص مسئولیت اجتماعی خود انجام داد. کمپین لباس عید 1403 یکی دیگر از همکاری‌های این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی بود.

شرکت تیپاکس یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه پست خصوصی در ایران است که با داشتن بیش از 10 هزار نیروی انسانی و هزار و 100 نمایندگی در مناطق مختلف کشور به مردم خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه باسابقه، موفق به ثبت رکورد جابجایی 200 هزار بسته در یک روز شده است. تیپاکس همواره برای خدمت رسانی به مردم و مسئولیت اجتماعی خود از بهترین و جدیدترین فناوری‌های لجستیکی بهره می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : تیپاکس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان