به فنلاند مهاجرت کنید؛ حقوق هم بگیرید

ژیوار

علاقمندان به مهاجرت در اروپا، بهتر است مهاجرت به فنلاند را در نظر داشته باشند. نرخ بیکاری در فنلاند بسیار پایین است و پیدا کردن کار در این کشور راحت‌تر از دیگر کشورهای اروپایی است. در صورتی که مهاجران به فنلاند در این کشور کار پیدا نکنند، دولت فنلاند به آن‌ها حقوق پرداخت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر یک قانون در فنلاند وجود دارد که ایرانیان با سن کمتر از 55 سال امکان استفاده از آن را دارند. طبق این قانون ایرانیان در صورت مهاجرت به فنلاند به راحتی امکان کاریابی را خواهند داشت. در صورتی که ایرانی مهاجر به فنلاند در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا نکند، دولت به وی حقوق پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مزایای مهاجرت به فنلاند از طریق ویزای استارتاپی چیست؟

با توجه به پایین بودن نرخ بیکاری و شرایط اقتصادی فنلاند مهاجرت به این کشور به صرفه است. مهاجرانی که قصد مهاجرت به فنلاند و کار کردن در این کشور را دارند، بهتر است به دنبال ویزای استارتاپ برای مهاجرت به این کشور بروند. در صورتی که یک فرد ایرانی خواهان مهاجرت به فنلاند از طریق راه اندازی استارتاپ باشد به مدرک زبان نیازی ندارد. همچنین مهاجرت استارتاپی نیازمند سرمایه گذاری نیست. متقاضی ایرانی مهاجرت به فنلاند با دریافت ویزای استارتاپی تا دو سال امکان اقامت در فنلاند را دارد. بعد از گذشت دو سال و پیدا کردن شغل مورد نظر در خاک فنلاند، امکان تمدید ویزا یا حتی دریافت اقامت دائم این کشور وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان