اجاره خانه در شهر ری چقدر است؟

ژیوار

قیمت مسکن با هر اتفاق اقتصادی و سیاسی نوسان پیدا می‌کند و مردم را به دردسر می‌اندازد. از سوی دیگر، نوسان قیمت مسکن برای اهالی تهران و برای مستاجران تهرانی واقعا دردسرساز شده است. با هر نوسانی، رشد قیمت و اجاره مسکن در تهران شدیدا تغییر پیدا می‌کند و به همین دلیل خیلی از مستاجرها راهی مناطق جنوبی تهران می‌شوند. یکی از این مناطق مناسب برای اجاره نشینی تهرانی‌ها شهر ری است که به خاطر داشتن مترو و وسایل حمل و نقل عمومی مورد توجه مستاجران زیادی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، تازه واردها و کسانی که قصد دارند تا پیش از عید نوروز مسکن در تهران ساکن شوند، بد نیست به قیمت خانه‌های شهر ری نگاهی بیندازند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به میانگین اجاره خانه در شهر ری

اگر شخصی قصد اجاره یک خانه 60 متری تقریبا نوساز در شهر ری را داشته باشد، باید تقریبا 200 میلیون تومان پیش و ماهیانه حول و حوش 11 تا 12 میلیون اجاره بدهد. در حال حاضر یک فایل هفت ساله 61 متری با یک اتاق خواب با پرداخت ودیعه 200 میلیون تومانی و اجاره ماهیانه 12 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

مستاجران با پیش پرداخت 300 میلیون تومان و پرداختن ماهیانه 4 میلیون تومان امکان اجاره یک خانه 62 متری 16 ساله را دارند. این خانه دارای دو اتاق خواب است.

دریان سفر امید

یک واحد 76 متری 13 ساله در این شهر با پیش پرداخت 600 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. مستاجران برای رهن کامل یک واحد 69 متری تک خوابه ساخت سال 1392 باید 550 میلیون تومان بپردازند.

مستاجرانی که 120 میلیون تومان پول نقد دارند، در صورت توانایی برای پرداخت کرایه 10 میلیون تومانی می‌توانند یک واحد تک خوابه 50 متری 20 سال ساخت را در این شهر اجاره کنند.

اگر مستاجری مایل به اجاره یک واحد نوساز 70 متری باشد باید دستکم 300 میلیون تومان پول پیش داشته باشد و ماهیانه 9 میلیون تومان اجاره بپردازد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان