مبلغ تمکن مالی برای ویزای دانشجویی انگلیس افزایشی شد

آریاک سفر

هزینه زندگی در لندن برای هر دانشجو، هزار و 483 پوند تعیین شد. میزان هزینه زندگی به ازای هر دانشجو برای دیگر شهرهای انگلیس تا هزار و 136 پوند نیز پیش رفته است.

به گزارش کاماپرس، پیش از دوم ژانویه 2025 تمکن مالی برای دریافت ویزای دانشجویی لندن، هزار و 334 پوند بود. مبلغ تمکن مالی دانشجویی برای دیگر شهرهای انگلیس هم هزار و 23 پوند اعلام شد. با این حساب تمکن مالی دانشجویی لندن معادل 149 پوند و برای شهرهای دیگر برابر 113 پوند افزایش پیدا کرده است.

بیشتر  بخوانید:

جزئیات تمکن مالی دانشجویی در انگلیس

برخلاف کشورهای اروپایی، مانند آلمان و اتریش، که هزینه تحصیل در دانشگاه‌های آن‌ها رایگان است، متقاضیان تحصیل در انگلیس باید تمام شهریه دانشگاه، اقامت و تحصیل را خودشان پرداخت کنند. افرادی که با هدف آموزشی قصد مهاجرت به انگلستان را دارند، باید بعد از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود، مدارک هویتی و تحصیلی، مدرک‌های مربوط به اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در انگلیس را به سفارت این کشور تحویل بدهند.

تمکن مالی برای ویزای تحصیلی انگلیس با در نظر گرفتن شرایط هر شخص، نوع دانشگاه وی و محل زندگی آن مشخص می‌شود. معمولا مبلغ تمکن مالی برای پوشش هزینه‌های یکساله زندگی دانشجویان است که در برگه تاییدیه پذیرش تحصیلی آن‌ها درج شده است.

دریان سفر امید

علاقمندان به مهاجرت تحصیلی به انگلیس باید به این نکته توجه داشته باشند که صرف داشتن تمکن مالی کافی نیست و باید این مورد را برای سفارت انگلستان اثبات کنند.

به همین خاطر سفارت انگلستان از متقاضیان مهاجرت به انگلیس درخواست مدارکی برای اثبات تمکن مالی آن‌ها را دارد. صورت حساب بانکی، نامه حمایتی از حامیان مالی یا بورسیه تحصیلی از جمله این مدارک هستند که با توجه به شرایط متقاضی باید به سفارت ارائه شود.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان