سهمیه سوخت کدام خودروها قطع می شود؟

ژیوار

شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، اعلام کرده است سهمیه تاکسیرانی‌هایی که بعد از دریافت پیامک سوم فعال نشوند، قطع خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مالکی، تاکنون هزار و 800 خودرو در تهران سوخت گیری نکرده بودند که همگی شناسایی شدند. در صورتی که این خودروها همچنان غیرفعال بمانند، سهمیه سوخت آن‌ها قطع خواهد شد. علاوه بر این 40 خط پرتقاضای تاکسی شناسایی شده‌اند و 30 تا 40 درصد تاکسی‌های گردشی به این خطوط منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شادی مالکی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استقبال مهر بیان کرده است، سه هزار نفر برای فعالیت در خطوط سرویس مدرسه در سامانه سپند ثبت نام داشتند. نزدیک به 2 هزار نفر از آن‌ها تایید صلاحیت شدند. همچنین تعاملات خوبی با آموزش و پرورش صورت گرفت تا رانندگانی که قرار بر فعالیت به عنوان سرویس مدرسه داشتند اما در سامانه سپند ثبت نام نکرده بودند، مجددا امکان ثبت نام و فعالیت در گروه سرویس مدارس را داشته باشند.

به علاوه برای چهار هزار دانش آموز استثنایی سرویس مدرسه رایگان دایر شد. به گفته مالکی، ساماندهی سرویس مدارس به بهترین نحو ممکن انجام شده است.

دریان سفر امید

مالکی افزود به دلیل اهمیت امنیت و سلامت دانش آموزان، هیچ سرویس بدون ثبت نام در سایت سپند، اجازه فعالیت در گروه سرویس‌های مدرسه را نخواهد داشت. نظارت بر این مورد تا پایان آذرماه ادامه دارد.

افزایش ساعات کاری اتوبوس‌ها در کنار خودروها و سرویس‌های مدارس

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، بیان کرده است که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، 2 هزار و 100 دستگاه اتوبوس از ساعت 5:30 دقیقه صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته علیزاده، امسال نیروهای ستادی و اداری هم به کار گرفته شده‌اند تا به نظارت و گشت زنی در اتوبوس‌های نوبت صبح و عصر بپردازند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان