اقساط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک دی چقدر است؟

ژیوار

بانک دی طرح‌های تسهیلاتی فراوانی برای مشتریان خود تدارک دیده که یکی از آن‌ها طرح «باران» است. براساس این طرح به مشتریان واجد شرایط تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات بدون سود پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک دی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه مخصوص افتتاح کرده باشند. متقاضیان گذشته از افتتاح حساب قرض الحسنه، باید به میزان 10 میلیون تومان در آن نگهداری کنند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند. این طرح قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای گرفتن این وام، داشتن ضامن رسمی است. بعد از دریافت این وام امکان بازپرداخت آن طی حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

افراد بعد از دریافت این وام با توجه به نرخ کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، باید هر ماهه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بپردازند. کل سود این وام 36 میلیون تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم به 336 میلیون و 300 هزار تومان می‌رسد.

دریان سفر امید

آشنایی با برخی از خدمات نوین بانک دی

یکی از بانک‌های خصوصی و فعال ایرانی، بانک دی است که از سال 1389 فعالیت خود را شروع کرد. این مجموعه در حال حاضر بالغ بر 91 شعبه و هزار و 200 کارمند دارد که در نقاط مختلف کشور به مشتریان خدمت پولی و بانکی مجاز ارائه می‌دهند. این مجموعه انواع خدمات نوین بانکی اعم از انواع سپرده گذاری و سرمایه گذاری، بانکداری مدرن و همچنین ابزار بازار سرمایه، ضمانت نامه، سپرده و خدمات ارزی، بانکداری مدرت و کارت‌های الکترونیکی متنوع را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان