5 گوشی پرطرفدار در بین دختران نوجوان + قیمت

ژیوار

گوشی پرطرفدار جذاب در بین نوجوانان دختر، اغلب طراحی ظریف و زیبایی دارد. این گوشی‌ها رنگ‌های خاصی مانند بنفش و صورتی را در کالکشن خود دارند و بیشتر در برندهای سامسونگ و شیائومی پیدا می‌شوند. همچنین ظرفیت حافظه داخلی در این گوشی‌ها زیاد است و کیفیت دوربین به نسبت بالایی دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 گوشی پرطرفدار در بین دختران نوجوان را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی پرطرفدار شیائومی مدل Redmi Note 13 Pro

این مدل از گوشی شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنگ بنفش این گوشی در بین دختران نوجوان محبوبیت زیادی دارد و یکی از خاص‌ترین رنگ‌هایی است که برای گوشی می‌توان پیدا کرد. سایز صفحه نمایش این مدل 6.67 اینچ است و رزولوشن صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسلی در آن به کار می‌رود.

کیفیت دوربین‌های پشتی این دستگاه 200 و 8 و 2 مگاپیکسل است و در بخش سلفی آن دوربین 16 مگاپیکسلی به کار رفته است. همچنین، ظرفیت باتری این محصول 5000 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی پرطرفدار سامسونگ مدل Galaxy A35 ویتنام

این محصول صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد و با قیمت حدودی 16 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مدل از گوشی‌های سامسونگ با ظاهری ظریف و زیبا ارائه شده‌اند و رنگ‌های بسیار جذابی دارند. کیفیت دوربین‌های پشتی این دستگاه 50 و 8 و 5 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن نیز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد. همچنین، این گوشی پرطرفدار از شبکه اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد.

این گوشی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی ارائه می‌شود و محصولی ضدآب است. علاوه‌برآن، ظرفیت حافظه داخلی این مدل 256 گیگابایت است و در آن حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده می‌شود.

گوشی پرطرفدار پوکو مدل M6 Pro

این مدل از گوشی شیائومی برای دختران نوجوانی که به گیم علاقه دارند، گزینه‌ای جذاب است و با قیمت حدودی 13 میلیون تومان به فروش می‌رسد. کیفیت دوربین‌های پشتی این گوشی به ترتیب 64 و 8 و 2 مگاپیکسل است و در بخش سلفی آن دوربین 16 مگاپیکسلی به کار می‌رود. این گوشی پرطرفدار، ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد و از قابلیت شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سایز صفحه نمایش این مدل نیز 6.67 اینچ است و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی دارد.

این گوشی با حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایتی طراحی شده است و میزان روشنایی صفحه نمایش آن به 1300 نیت می‌رسد.

گوشی پرطرفدار سامسونگ مدل S23 FE ویتنام

این گوشی سامسونگ از شبکه اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کند و با قیمت حدودی 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول سه دوربین 50 و 8 و 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی در بخش سلفی دارد. همچنین، ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت است و در آن قابلیت شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی پرطرفدار با صفحه نمایش 6.4 اینچی طراحی شده است و رنگ سبز و بنفش آن در بین دخترهای نوجوان طرفداران زیادی دارد. ظرفیت حافظه داخلی و رم این گوشی به ترتیب 256 و 8 گیگابایت است و دانش آموزان می‌توانند بهترین استفاده را از آن داشته باشند.

گوشی پرطرفدار سامسونگ Z Flip5

این گوشی سری زد سامسونگ از جمله گوشی‌های خاص این برند است که با قیمت حدودی 55 میلیون تومان به فروش می‌رسد و در بین دختران نوجوان طرفداران زیادی دارد. رنگ بنفش و کرم این محصول محبوب‌ترین رنگ‌های آن در بین دختران است. این محصول ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سایز صفحه نمایش این مدل در حالت باز 6.7 اینچ و در حالت تا شده 3.4 اینچ است. ظرفیت باتری 3700 میلی آمپر ساعتی این دستگاه با قابلیت شارژ سریع 25 واتی ارائه می‌شود و امکان شارژ معکوس و شارژ بی‌سیم نیز دارد. این گوشی از یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و دو دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالادیجی لندسامسونگشیائومی
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان