در تور قشم از کدام مراکز خرید دیدن کنیم؟

آریاک سفر

در تور قشم بازارها و مراکز خرید مدرن و قدیمی مختلفی وجود دارد که در بین آن‌ها گزینه‌های ارزان‌قیمت و جذاب زیادی را می‌توان پیدا کرد. این مراکز خرید، سوغاتی‌ها و صنایع دستی معروف جزیره را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و اغلب امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دارند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین مراکز خرید قشم را معرفی می‌کند. برای رزرو تور قشم می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

سیتی سنتر 1 و 2

یکی از مراکز خرید پرطرفداری که در تور قشم می‌توان پیدا کرد، مرکز خرید سیتی سنتر است که دو مجموعه فعال دارد. این دو مرکز با یک پل به یکدیگر وصل می‌شوند و پایین‌تر از میدان امام قلی خان می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. از نظر کیفیت و تنوع پوشاک، این مجموعه‌ها محصولات بسیار مناسبی دارند و علاوه بر پوشاک، انواع لوازم آرایشی و زیورآلات در آن‌ها به فروش می‌رسد. این مرکز خرید نسبت به تهران و بسیاری از شهرها قیمت‌های مناسب‌‌تری دارد.

بازار بزرگ بین‌المللی ستاره قشم

این مرکز خرید جذاب در اصل پاساژ تجاری 3 طبقه‌ای است که بیش از 600 واحد تجاری در آن فعالیت دارند. در این مجموعه انواع پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، وسایل آرایشی و بهداشتی، رستوران و کافه در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. همچنین، این مرکز خرید بزرگ یک سالن بیلیارد جذاب نیز دارد. یکی از دلایل اصلی مشهور شدن این مجموعه بخش مربوط به بازار چینی‌ها است که محصولاتی با قیمت کمتر و تنوع بیشتر را عرضه می‌کنند.

دریان سفر امید

مرکز خرید پردیس قشم

این مرکز خرید بزرگ با 148 فروشگاه فعال در نزدیکی مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد و در آن امکانات رفاهی و تفریحی جذابی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. این پاساژ بیش از هر چیز لباس‌های جذابی دارد و در آن امکان خرید لوازم تزئینی جذاب فراهم می‌شود. همچنین، این مجموعه رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های محبوبی دارد و به دلیل موقعیت مکانی مناسب، دسترسی خوبی را برای افراد فراهم می‌کند.

مجتمع فردوسی قشم

این مجتمع اداری تجاری از پاساژهای معروف قشم است که در سال 1388 ساخته شد. این مجموعه، سه طبقه دارد و در دو طبقه اول آن واحدهای تجاری مختلفی مشغول فعالیت هستند. انواع پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و مواردی از این قبیل را در مجتمع فردوسی می‌توان پیدا کرد. همچنین، این مجموعه بهترین رستوران‌های قشم را در خود جای داده است و کافی شاپ‌های قابل توجهی دارد.

بازار قدیم قشم

این بازار بزرگ و جذاب یکی از پاساژهای معروف جزیره است که علاوه بر خرید شخصی، امکان خرید عمده نیز در آن وجود دارد. این بازار بسیاری از کالاهای خاص و سوغاتی‌های محبوب قشم را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به فضاهای کلاسیک است. قیمت‌های این بازار نیز بسیار باصرفه است و در آن تنوع بالایی از کالا وجود دارد. بازار بزرگ قدیم قشم از قدیمی‌ترین بازارهای خاورمیانه نیز هست.

مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیمرغ از دیگر مراکز خرید جذابی است که در تور قشم می‌توان از نزدیک دید. این مجموعه در نزدیکی میدان امام قلی خان قرار دارد و در آن بیش از 70 فروشگاه متنوع مشغول به کار هستند. این مرکز خرید 4 طبقه، امکانات متنوعی مانند رستوران و کافه یا سالن بیلیارد را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. برای افرادی که مسافرتی خانوادگی را تجربه می‌کنند، بازدید از این مجموعه می‌تواند گزینه‌ای جذاب باشد.

بازارهای درگهان قشم

یکی از ارزان‌ترین گزینه‌هایی که مسافران تور قشم برای خرید خود می‌توانند انتخاب کنند، بازارهای درگهان هستند. این بازارها در غرب جزیره قرار دارند و پاساژهای مختلفی را شامل می‌شوند که هر یک اجناسی متنوع را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. این منطقه بیشتر برای خرید لباس مناسب است و می‌تواند به راحتی یک روز کامل، خریداران را مشغول کند.

از جمله مراکز خرید جذاب درگهان باید به بازار دریا، مرکز خرید زمرد و مرکز خرید دو دلفین اشاره کرد. این مجموعه‌ها بیشتر برای خرید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و کیف و کفش مناسب هستند. تنها در مرکز خرید دو دلفین حدود 700 فروشگاه وجود دارد که همه روزه گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند.

بازار خلیج فارس

این بازار یکی از مراکز خرید به نسبت قدیمی قشم است که در آن بیشتر لوازم خانگی به فروش می‌رسند. این مجموعه در حدود 80 فروشگاه دارد و در بین آن‌ها لباس‌فروشی‌های مختلف را هم می‌توان دید. همچنین، این بازار لوازم جانبی جذابی نیز دارد، اما شهرت اصلی آن به لوازم الکترونیکی مربوط به خانه است. به همین جهت مردم بومی نیز زیاد از آن خرید می‌کنند. برای خرید لوازم خانگی با کیفیت می‌توان به این مرکز خرید اعتماد کرد.

امکانات تور قشم چیست؟

با اینکه تور قشم در بین علاقه‌مندان به طبیعت و دیدنی‌های خاص، جذابیت زیادی دارد و در آن می‌توان جاذبه‌های گردشگری زیادی را پیدا کرد، اما مراکز خرید آن را نباید فراموش کرد. مجریان تور قشم با توجه به همین مسئله بهترین شرایط را برای گشت شهری و دیدن بازارهای اصیل جزیره فراهم می‌کنند. انتخاب هتل مناسب در این مورد اهمیت ویژه‌ای دارد و آژانس‌های مسافرتی حرفه‌ای هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که در مرکز شهر قرار دارند و دسترسی مناسبی را ارائه می‌دهند.

همچنین، این تورها امکاناتی مانند ترانسفر، بیمه مسافرتی و صبحانه رایگان نیز دارند. تجربه سفر با تور علاوه بر ایجاد امنیت و رضایت، باعث می‌شود که گردشگران بیشترین زمان ممکن را در اختیار داشته باشند و با خیال آسوده در بازارهای جزیره بچرخند.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان