خاطره ساز ترین تفریحات شبانه استانبول برای جوانان ایرانی

استانبول - کاماپرس
ژیوار

تفریحات شبانه استانبول بسیار زیاد و متنوع هستند؛ این شهر جزو مناطق شب‌زنده‌دار جهان است که در آن امکانات توریستی مختلفی وجود دارد. علاوه بر کلاب‌ها و کافه‌هایی که شبانه باز می‌شوند، تفریحات زیادی مانند شهربازی، کشتی کروز، گردش در میدان تکسیم، استفاده از خدمات مراکز خرید، بازدید از پل گالاتا و دیدن جزایر مختلف از جمله قابلیت‌هایی هستند که استانبول را به شهری جذاب تبدیل می‌کنند. بسیاری از خیابان‌ها و محله‌های معروف استانبول مانند خیابان استقلال، محله کاراکوی و محله ارتاکوی نیز در زمان شب زیباتر هستند.

کاماپرس در این گزارش، خاص‌ترین تفریحات شبانه در تور استانبول را معرفی می‌کند.

تجربه‌ای متفاوت در تنگه بسفر استانبول

تنگه بسفر استانبول یکی از مسیرهای آبی بین‌المللی است که در شمال غربی ترکیه قرار دارد. این آبراهه طبیعی، به‌عنوان مرز دو قاره آسیا و اروپا شناخته می‌شود که دریای سیاه و مرمر را به یکدیگر متصل می‌کند. این ناحیه، باریک‌ترین تنگه جهان نیز هست که قابلیت کشتی‌رانی بر روی آن وجود دارد. کرانه‌های این آبراهه امروزه حالت مسکونی دارند و بخش زیادی از جمعیت استانبول در دو سوی آن زندگی می‌کنند.

عبور از این تنگه در هنگام شب یکی از خاص‌ترین تفریحاتی است که در استانبول می‌توان تجربه کرد. برای این منظور تور کشتی کروز گزینه جذاب‌تری خواهد بود. همچنین در اطراف این ناحیه، دیدنی‌های مختلفی مانند برج دختر، آب‌انبار باسیلیکا، کاخ توپکایی، بندر شهر استانبول و قلعه روملی قرار دارد.

دریان سفر امید

کشتی کروز استانبول با تنوع غذایی بسیار زیاد

کشتی کروز استانبول یکی از محبوب‌ترین تفریحات شبانه در این شهر است که در آن برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود. این کشتی بر روی تنگه بسفر حرکت می‌کند و در آن امکاناتی مانند استخر، موسیقی زنده و مواردی از این قبیل نیز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

کشتی کروز انواع مختلفی دارد و با هزینه‌های گوناگونی می‌توان تور آن را رزرو کرد. انتخاب کشتی کروز و محل سوار شدن آن نیز تنوع خوبی دارد و مسافران تور استانبول، می‌توانند در نقاط مختلفی که به هتل آن‌ها نزدیک‌تر باشد سوار کشتی شوند.

بازدید از برج گالاتا استانبول در شب

برج گالاتا در سال 1383 میلادی، به فرمان امپراطور بیزانس ساخته شده است. این بنا به عنوان اولین برج نزدیک به دریا شناخته می‌شود که در طول سالیان مختلف، مردم به منظور کاربردهای گوناگونی از آن استفاده کرده‌اند. رستوران این عمارت از ساعت 8 شب فعالیت خود را آغاز می‌کند و یکی از بهترین گزینه‌ها در بین تفریحات شبانه استانبول است.

برج گالاتا استانبول نمایی 360 درجه دارد و در آن می‌توان ویوی بسیار زیبایی از شهر را پیش رو داشت. همچنین، خیابان‌های باریک و خاصی که در اطراف این برج قرار دارند نیز انتخابی جذاب برای گشت‌وگذار هستند. پیاده‌روی معروف Galip Dede یکی از محبوب‌ترین مسیرهایی است که در نهایت به خیابان استقلال می‌رسد. در اطراف این پیاده‌رو فروشگاه‌های صنایع دستی و هنری مختلفی به چشم می‌خورد.

مسجد آبی استانبول یا مسجد سلطان احمد

مسجد آبی یکی از زیباترین گزینه‌ها برای تجربه تفریحات شبانه استانبول است که در آن معماری خاصی به چشم می‌خورد. این بنای زیبا در قلب شهر قرار دارد و اولین مسجد ترکیه است که با 6 مناره طراحی شده است. این مسجد با قدمتی بیش از 400 سال، همچنان شکل اولیه خود را دارد و در معماری آن مناره‌ها و کاشی‌های آبی رنگ جلب توجه می‌کنند.

درست روبروی مسجد آبی استانبول یک فواره موزیکال ساخته شده است که در زمان شب جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کند. در خیابان‌های اطراف این منطقه رستوران‌ها و کافه‌های باکیفیتی وجود دارند که می‌توانند شبی خاص را برای گردشگران رقم بزنند.

تجربه تفریحات شبانه استانبول با «نامی گشت»

«نامی گشت» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه است که در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی فعالیتی حرفه‌ای دارد. این آژانس مسافرتی با بیش از یک دهه تجربه، خدماتی با کیفیت عالی را ارائه می‌دهد و همه روزه گردشگران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند. همچنین «نامی گشت» مناسب‌ترین قیمت‌ها را دارد و برای رزرو تور استانبول یا تورهای گردشگری دیگر می‌توان از خدمات کامل آن استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تورهای مختلف می‌توانید از سایت «نامی گشت» با آدرس www.namigasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191007779 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان