نکات مهم برای خرید خمیر دندان + معرفی محصولات پرطرفدار

آریاک سفر

تنوع مدل‌ها و برندهای خمیر دندان باعث شده است که انتخاب بین این تعداد مدل سخت به نظر برسد. به خصوص اینکه خمیر دندان ارتباط مستقیمی با سلامت دهان و دندان داشته و یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین محصولات بهداشتی است. خرید خمیر دندان مناسب، نیازمند شناخت انواع مختلف این محصول و ویژگی‌های هر نوع از آن است.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکات مهم در زمینه خرید خمیر دندان مناسب شما پرداخته و با بررسی سایت لیلیپوت، چند نوع از خمیر دندان‌های پرطرفدار را معرفی کرده است.

کدام خمیر دندان برای من مناسب است؟

انتخاب نوع خمیر دندان یکی از مهم‌ترین قدم‌ها برای خرید بهترین محصول بر اساس نیازهای شما است. هر یک از خمیر دندان‌ها می‌توانند برای بخشی از نیازها مناسب باشند و دانستن ویژگی‌های هر نوع از محصولات به شما در این زمینه کمک می‌کند.

مهم‌ترین انواع خمیر دندان‌ها شامل خمیر دندان‌های فلوراید دار، خمیر دندان‌های ضد حساسیت، خمیر دندان‌های سفید کننده و خمیر دندان‌های ضد باکتری می‌شود. اگرچه همه این خمیر دندان‌ها را می‌توان به سادگی خریداری و استفاده کرد اما انتخاب درست می‌تواند از نظر بهداشت دهان و دندان، کمک بیشتری نماید.

برای نمونه خمیر دندان‌های فلوراید دار برای استفاده روزانه موثرتر هستند و فلوراید موجود در این محصولات به جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها کمک می‌کند. خرید خمیر دندان‌ ضد حساسیت نیز برای افرادی که دندان‌های حساس دارند و یا به صورت خمیر دندان کاهنده درد دندان و آرامشبخش، توصیه می‌شود.

دریان سفر امید

خمیر دندان سفید کننده نیز بیشتر برای سفید کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خمیر دندان لکه‌های دندانی را از بین می‌برد ولی به عنوان یک خمیر دندان روزانه قابل استفاده نیست. همچنین خمیر دندان ضد باکتری نیز کاهنده باکتری‌های دهان است تا از بیماری‌های لثه جلوگیری کرده  و بوی بد دهان را کاهش دهد.

خمیر دندان پارادونتکس مدل اوریجینال

این خمیر دندان با کیفیت، مناسب لثه‌های حساس ساخته شده است. قدرت محافظت بالای خمیر دندان پارادونتکس مدل اوریجینال نه فقط در محافظت از لثه‌ها بلکه در زمینه نگهداری از دندان‌ها نیز قابل مشاهده است. برای نمونه این خمیر دندان از تجمع پلاک‌های دندان جلوگیری کرده و مینای دندان را تقویت می‌کند.

خرید خمیر دندان پارادونتکس فرانسوی می‌تواند یک پیشنهاد برای استفاده روزانه تمام اعضای خانواده باشد. این خمیر دندان را می‌توان روزی 2 بار استفاده کرد. پارادونتکس مدل اوریجینال هم اکنون به قیمت 273 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خمیر دندان آلمانی اورال بی مدل Extra white clean

این خمیر دندان آلمانی را می‌توان جزو خمیر دندان‌های سفید کننده نیز به حساب آورد. این مدل اورال بی مناسب از بین بردن لکه‌ها و زردی‌های سطح روی دندان است. علاوه بر این، خرید خمیر دندان اورال بی مدل Extra white clean mint برای تقویت مینای دندان نیز می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. این خمیر دندان در عین حال یک محصول جرم گیر نیز بوده و کارایی آن در ان زمینه اثبات شده است.

این خمیر دندان حاوی عصاره نعنا است که علاوه بر خوشبو کردن دهان، حس خنک بودن و تازگی نیز به شما می‌دهد. این مدل از خمیر دندان اورال بی هم اکنون به قیمتی حدود 196 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خمیر دندان آکوافرش مدل محافظت سه گانه

آکوافرش نیز یکی از برندهای انگلیسی تولید کننده خمیر دندان است که طرفداران زیادی دارد. مدل محافظت سه گانه این خمیر دندان آن را به یکی از خمیر دندان‌های 3 رنگ با 3 کاربرد متفاوت تبدیل کرده است. محافظت از دندان، از بین بردن پلاک‌ها برای سفید کنندگی و محافظت از لثه 3 کارایی مهم خمیر دندان آکوافرش مدل محافظت سه گانه است.

به همین دلیل، خرید خمیر دندان آکوافرش می‌تواند به بهداشت دهان و دندان همه اعضای خانواده کمک کرده و شما را از خرید چند محصول راحت کند. خمیر دندان آکوافرش مدل محافظت سه گانه هم اکنون به قیمتی حدود 120 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید خمیر دندان از فروشگاه اینترنتی «لیلیپوت»

فروشگاه اینترنتی لیلیپوت از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های ایننترنتی در حوزه وسایل بهداشتی، آرایشی، غذایی و کودک است. فروش کالاهای متنوع از بهترین برندهای ایران و جهان و عرضه این کالاها با کمترین قیمت ممکن از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است.

علاقمندان برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی می‌توانند به سایت لیلیپوت در آدرس lilipout.com مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05143356685 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان