۱۰ برند برتر ریمل ضد حساسیت

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس
آریاک سفر

اگرچه ریمل یک وسیله آرایشی اصلی در بین لوازم آرایشی بانوان است اما برخی از خانم‌ها به دلیل حساسیت چشمی نمی‌توانند از ریمل استفاده کنند. این در حالیست که از ریمل به عنوان تکمیل کننده آرایش نام برده می‌شود و نبود آن به معنی ناقص بودن کار است. به همین دلیل بسیاری از برندهای مطرح با در نظر گرفتن این موضوع، اقدام به تولید ریمل ضد حساسیت کرده‌اند تا تمام بانوان بتوانند بدون دغدغه آرایش خود را تکمیل کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی سایت لیلیپوت به معرفی 10 برند برتر ریمل ضد حساسیت پرداخته است.

1 – ریمل فر و حجم دهنده فارماسی

از این محصول به عنوان یک محصول 3 کاره نام برده می‌شود. چراکه علاوه بر ساخت مژه‌های فر و مژه‌های بلند و حجیم، یک ریمل ضد حساسیت نیز محسوب می‌شود. علاوه بر این ریمل فارماسی دارای مواد مغذی است که به تقویت مژه‌های شما کمک کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

2 – ریمل حجم دهنده برند بن لندن

از ویژگی‌های بارز این ریمل ضد حساسیت می‌توان به سبکی آن اشاره کرد که باعث احساس سنگینی روی مژه‌ها نمی‌شود. به همین دلیل بن لندن را می‌توان بدون دغدغه از نظر حساسیت مژه‌ها و یا حساسیت تا ساعت‌های طولانی نگه داشت. از این ریمل در هر نوع آرایشی می‌توان استفاده کرد.

دریان سفر امید

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

3 – ریمل مگا والیوم کلاژن لورال

این ریمل ضد حساسیت برند لورال مناسب چشم‌های حساس و به خصوص چشم‌هایی است که از لنز استفاده می‌کنند. ریمل مگا والیوم کلاژن دارای رنگدانه‌های بسیار قدرتمندی است که بلافاصله در آرایش به چشم می‌آید. این محصول برند لورال دارای ماندگاری بالایی است.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

4 – ریمل بیولیس

بیولیس نیز یکی از برندهای تولید کننده ریمل‌های ضد حساسیت و با کیفیت است. این ریمل علاوه بر ضد حساسیت بودن در برابر تعریق و آب نیز مقاوم است و این موارد باعث از بین رفتن یا ریزش ریمل به زیر چشم‌ها نمی‌شود. از این ریمل به عنوان ریمل انعطاف پذر نیز نام می‌برند.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

5 – ریمل موسیو بیگ لانگوم

ریمل موسیو دارای رنگدانه‌های بسیار قوی مشکی و براق است که خیلی زود اثر آن را روی زیبایی خود خواهید دید. ریمل ضد حساسیت موسیو بیگ لانگوم دارای مقاومت بالا در برابر ریزش و ایجاد لکه زیر چشم بوده و چشمان شما را بسیار درخشان و زیبا نشان می‌دهد.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

6 – ریمل ایمپکت کلینیک

از این ریمل به عنوان یکی از بهترین ریمل‌های موجود در بازار نام برده می‌شود که علاوه بر داشتن خاصیت ضد حساسیت به معنای واقعی باکیفیت است. مژه‌های شما به هر صورت که باشند، پس از استفاده از ایمپکت کلینیک، بسیار ضخیم‌تر، پرپشت‌تر و بلندتر به نظر خواهند آمد.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

 7 – ریمل تارت مدل لایتز کمرا

این ریمل نه فقط ضد حساسیت، بلکه تامین کننده مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای رشد مناسب مژه‌ها است. دلیل این موضوع استفاده از مواد طبیعی مانند روغن زیتون و روغن سبوس برنج در تولید ریمل تارت است. این مواد ریمل تارت را مناسب چشم‌های حساس و یا دارای لنز نیز کرده است.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

8 – ریمل شیگلم

یکی از ویژگی‌های بارز ریمل شیگلم دو سر بودن آن است. به این ترتیب شما می‌توانید به دو شکل مختلف و دلخواه از ریمل خود استفاده کنید. داشتن پیگمنت رنگی بالا و استفاده از فرمولاسیون مناسب در ساخت ریمل، شیگلم را به یکی از محصولات برتر بازار تبدیل کرده است.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

9 – ریمل گلدن رز

در تولید ریمل ضد حساسیت گلدن رز نیز از فرمول خاصی استفاده شده است تا عدم چسبندگی مژه‌ها و عدم ماسیدگی ریمل در کنار ضد حساسیت بودن آن به صورت یکجا وجود داشته باشد. به همین دلیل شما می‌توانید تا مدت‌های طولانی و ساعات متمادی نگران ریختن یا ماسیده شدن ریمل آرایشی خود نباشید.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

10 –  ریمل میبلین

مدل Lash Sensational  ریمل میبلین را می‌توان بدون نگرانی از ایجاد حساسیت به صورت دائمی و روزانه مورد استفاده قرار داد. این ریمل دارای بافت سبک و کم حجمی است که به استفاده کننده احساس سنگینی و یا هر احساس دیگر ناخوشایندی نمی‌دهد.

ریمل ضد حساسیت - کاماپرس

خرید ریمل ضد حساسیت از فروشگاه اینترنتی «لیلیپوت»

فروشگاه اینترنتی لیلیپوت از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه‌های ایننترنتی در حوزه وسایل بهداشتی، آرایشی، غذایی و کودک است. فروش کالاهای متنوع از بهترین برندهای ایران و جهان و عرضه این کالاها با کمترین قیمت ممکن از ویژگی‌های این فروشگاه اینترنتی است.

علاقمندان برای خرید محصولات بهداشتی و آرایشی می‌توانند به سایت لیلیپوت در آدرس lilipout.com مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05143356685 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان