بهترین پارک جنگلی استانبول کجاست؟

بازدید از مکان‌های باستانی و مراکز خرید جذاب ترکیه، طرفداران زیادی دارد. با این حال، پارک جنگلی استانبول و طبیعت سرسبز مناطق مختلف آن نیز، از خاص‌ترین جاذبه‌هایی هستند که می‌توان در این شهر دید. پارک‌های استانبول اغلب فضایی بزرگ را در برمی‌گیرند و بسیار سرسبز و خوش آب و هوا هستند. این مجموعه‌ها امکانات رفاهی و تفریحی متعددی دارند و آرامش کاملی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین پارک جنگلی‌های استانبول را معرفی می‌کند. مسافران با رزرو تور استانبول می‌توانند از خاص‌ترین مناطق این شهر زیبا دیدن کنند و تجربه‌ای متفاوت از ترکیه داشته باشند.

پارک طبیعی و زیبای میحرابات در استانبول

این پارک زیبا و طبیعی در منطقه بیکوز و بخش آسیایی شهر استانبول واقع شده است و فضایی سرسبز و جذاب دارد. این پارک با مساحتی در حدود 20 هکتار در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد و فضای آن جدید است. در محوطه پارک میحرابات، می‌توان عکاسان و نقاشان زیادی را پیدا کرد که برای ثبت آثار هنری خود سراغ آن آمده‌اند. این پارک جنگلی استانبول مناظر پانارومای زیبایی دارد و در آن کافه‌ها و رستوران‌های جذابی به چشم می‌خورد.

پارک دیلبورنو با ظاهری خیره‌کننده

این پارک جنگلی استانبول با فضایی زیبا و منحصر‌به‌فرد ساخته شده است و در خط ساحلی قرار دارد. ترکیب صخره‌های سنگی تیز و دریا در پارک دیلبورنو قابل توجه است و امکانات مختلفی مانند صندلی‌های چوبی، میز جنگلی، مسیر آسفالت شده مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در این پارک قابل استفاده هستند. همچنین این مجموعه، رستورانی خاص با منظره پانوراما دارد و در آن انواع نوشیدنی‌ها و غذاهای ترکی سرو می‌شوند. بازدید از این پارک در تور استانبول بسیار توصیه شده است.

دریان سفر امید

پارک جنگلی بنتلر با فضایی فوق‌العاده

این پارک زیبا مساحتی در حدود 16 هکتار را در برمی‌گیرد و با یک ماشین‌سواری کوتاه به راحتی می‌توان به آن رسید. پارک بنتلر بهترین گزینه برای گذراندن یک روز خانوادگی است و در آن افراد زیادی دیده می‌شوند که برای پیک نیک آمده‌اند. این پارک در یک کیلومتری محله باغچه کوی در ساریر قرار دارد و سال تاسیس آن مانند پارک میحرابات به 2011 برمی‌گردد.

پارک جنگلی NESET SUYU در استانبول

این پارک جنگلی استانبول در 6 کیلومتری شمال غربی باغچه کوی قرار دارد و در آن مسیرهای پیاده‌روی مختلفی به چشم می‌خورد. این مجموعه بهترین انتخاب برای تجربه دوچرخه سواری است و در آن انواع نیمکت‌های زیبا و آلاچیق‌های راحت ساخته شده‌اند. این پارک به داشتن گل‌های خوش عطر و بو معروف است و در آن می‌توان ساعات زیادی را با انرژی کامل سپری کرد.

بازدید از پارک طبیعی و زیبای ایرماک

این پارک زیبا در منطقه رودخانه‌ای ساریر واقع شده است و اغلب افراد برای دور شدن از فضای شهری آن را انتخاب می‌کنند. پارک ایرماک فضای بسیار سرسبزی دارد و در آن امکان قدم زدن در حاشیه رودخانه فراهم شده است. همچنین، این پارک جنگلی استانبول تفریحاتی مانند قایق‌سواری و ماهیگیری را هم در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و در آن می‌توان ساعت‌ها محو تماشای جنگل بود.

برای علاقه‌مندان به عکاسی، گشت و گذار در این پارک زیبا بسیار توصیه شده است. همچنین زوج‌های جوان اگر به دنبال فضایی سرسبز و رمانتیک باشند، باید سری به پارک ایرماک بزنند.

پارک جنگلی ییلدیز در استانبول

پارک زیبای پالرک جنپلی ییلدیز در منطقه بشیکتاش واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی دارد. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین پارک‌های شهر است که زمان احداث آن به دوران حکومت عثمانی برمی‌گردد. هدف از ساختن این پارک جنگلی استانبول ایجاد شکارگاهی مناسب سلطان سلیمان بوده است و در آن کاخ پادشاهی نیز قرار دارد. تنوع گیاهی این پارک بسیار بالا است و در آن می‌توان بخشی از منابع طبیعی باارزش ترکیه را از نزدیک دید.

خرید تور استانبول از «لحظه آخر»

«لحظه آخر» مجموعه‌ای مطمئن و کاربلد است که در زمینه ارائه انواع تورهای خارجی و داخلی فعالیتی گسترده دارد. این آژانس مسافرتی، همه روزه گردشگران زیادی را در سراسر جهان همراهی می‌کند و در آن امکان رزرو تور به صورت اقساطی نیز فراهم شده است. همچنین «لحظه آخر» خدمات کامل و مناسب خود را با بهترین قیمت‌ها عرضه می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو تور استانبول و تورهای مسافرتی دیگر، می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.lahzeakhar.com دیدن کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان