مزایای خرید گیفت کارت اپل استور چیست؟

آریاک سفر

شرکت اپل، از محبوب‌ترین برندهای دنیا در حوزه تکنولوژی بوده که محصولات آن طرفداران بسیاری در ایران دارند. این شرکت علاوه بر محصولات سخت‌افزاری مانند آیفون، آیپد، مک‌بوک و …، محصولات نرم‌افزاری و سرویس‌های دیگری را نیز برای کاربران خود عرضه می‌کند که برای استفاده از آن‌ها نیاز به خرید حق اشتراک خواهید داشت. یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از محصولات و خدمات مجموعه‌ی اپل استفاده از گیفت کارت اپل استور  است.

کاماپرس در این مطلب به بررسی چیستی گیفت کارت اپل استور، انواع همچنین مزایای آن می‌پردازد.

گیفت کارت اپل استور چیست؟

به طور کلی گیفت کارت یا همان کارت هدیه، کارتی از پیش پرداخت شده با هزینه‌ای مشخص است که دو نوع فیزیکی و مجازی دارد. گیفت کارت‌ها معمولا با هدفی خاص و برای یک شرکت خاص تولید می‌شود. به عنوان مثال گیفت کارت اپل برای خرید از محصولات شرکت اپل در اپ استور و آیتونز  یا گیفت کارت گوگل برای خرید محصولات اندرویدی در گوگل پلی ندرد استفاده است. به کمک این کارت‌ها به راحتی و بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی مانند مسترکارت، ویزا کارت یا پی پال می‌توانید از سرویس‌های اپل مانند خرید اپلیکیشن از اپ استور استفاده کرده و هزینه آن را به وسیله گیفت کارت خود پرداخت کنید. معمولا قیمت گیفت کارت‌های اپل بین ۲ تا ۲۰۰ دلار است اما محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین آن‌ها با قیمت‌های 5، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلار  فروخته می‌شود.

آشنایی با انواع گیفت کارت اپل استور

به طور کلی دو نوع گیفت کارت فیزیکی و مجازی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. گیفت کارت‌ مجازی اپل به راحتی به صورت آنلاین قابل خریداری است. معمولا فروشگاه‌های ارائه‌دهنده این گیفت کارت‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. برای خرید گیفت کارت‌ مجازی تنها اطلاعات کارت به ایمیل شما ارسال می‌شود و برخلافت کارت‌های فیزیکی امکان اسکن بارکد وجود ندارد؛ به عبارتی تنها مزیت گیفت‌ کارت‌های فیزیکی نسبت به مجازی در همین مورد است. گیفت کارت‌های فیزیکی نیز به راحتی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر قابل خریداری بوده و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دریان سفر امید

چرا باید گیفت کارت اپل استور بخریم؟

خرید بازی‌ و اپلیکیشن‌: بسیاری از بازی‌های پرمخاطب و اپلیکیشن‌های کاربردی مورد نیاز سیستم عامل iOS به صورت رایگان وجود نداشته یا برای استفاده از تمام امکانات آن نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید داشت. به کمک گیفت کارت اپل استور می‌توانید حساب آیتونز خود را شارژ کرده و به دنیایی از بازی‌ و اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

ساخت اکانت پرمیوم: امروزه بیشتر سرویس‌ها، خدمات ویژه و کامل‌تری را برای مشتریان ویژه خود ارائه می‌دهند. برای استفاده از این امکانات ویژه، اکانت‌ها عادی خود را باید به اکانت پرمیوم ارتقا دهید. به کمک گیفت کارت آیتونز می‌توانید اشتراک بسیاری از سرویس‌ها را خریداری کنید.

استفاده از آی کلود: داشتن فضای ذخیره‌سازی به اندازه کافی و نامحدود بسیار گران‌بها است. شرکت اپل برای این موضوع فضای ذخیره‌سازی ابری یا همان آی کلود را معرفی کرده که به صورت پیشفرض بر گجت‌های اپلی فعال است. با این حال با بالا رفتن کیفیت دوربین گوشی‌‌های جدید، به طور پیش‌فرض فضای بیشتری اختصاص به افراد داده شده است اما گاهی برخی‌ افراد به فضای بیشتری هم نیاز پیدا می‌کنند که با گیفت کارت اپل و ارتقای اکانت خود می‌توانند فضای مجازی ابری را خریداری کنند.

دسترسی به دنیای فیلم و سریال: از مهم‌ترین خدماتی که اپل به کاربران خود ارائه می‌دهد پلتفرم‌های مختلف فیلم، سریال و موسیقی مانند اپل تی وی، نتفلیکس و …. است. اگر طرفدار تماشای فیلم و سریال یا گوش دادن به موسیقی هستید به راحتی و به کمک گیفت کارت اپل استور قادر به استفاده از این سرویس‌ها خواهید بود.‌

خرید گیفت کارت اپل استور از “کیف پول من”

صرافی کیف پول من ، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال بوده که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های نگهداری رمزارزهای الکترونیک را برای تمامی حقیقی و حقوقی فراهم کرده است. کیف پول من بیش از دو هزار ارز دیجیتال مختلف را در خود جای داده و فرصت معامله ارزهای دیجیتال بسیاری را به کاربران می‌دهد. در این صرافی شما می‌توانید بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر و … را خرید و فروش کنید. لازم به ذکر است از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته، می‌توانید همواره پاسخ تمامی سوالات و مشکلات احتمالی خود را دریافت کنید. برای ارتباط و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه می‌توانید با شماره تلفن 02191306781 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان