اعلام شرایط فروش نقد و اقساط جک J4 کرمان موتور

ژیوار

فروش نقد و اقساط جک J4 کرمان موتور از ساعت هشت روز یک شنبه، بیست و پنجم شهریورماه 1403، شروع شد. متقاضیان با مراجعه به سایت کرمان موتور امکان ثبت نام برای این خودرو را دارند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید جک J4 کرمان موتور امکان خرید نقد و اقساط این خودرو 885 میلیون تومانی را دارند. متقاضیان خرید نقدی این خودرو همزمان با ثبت نام باید کل مبلغ 885 میلیون تومان را پرداخت کنند. متقاضیان خرید اقساطی با پرداخت یک مقدار مشخص از مبلغ و انتخاب اقساط 12 یا 24 ماهه این خودرو را دریافت خواهند کرد. در صورتی که متقاضی اقساط 12 ماهه را انتخاب کند باید مبلغ 500 میلیون تومان پیش بپردازد و برای هر سه ماه چکی با مبلغ 96 میلیون و 250 هزار تومانی صادر کند. اگر متقاضی خواهان این خودرو با اقساط 24 ماهه باشد باید مبلغ 600 میلیون تومان پیش پرداخت کند و برای هر سه ماه چکی با مبلغ 39 میلیون و 836 هزار و 900 تومان به نمایندگی کرمان موتور ارائه بدهد.

بیشتر بخوانید:

سند این خودرو برای متقاضیان خرید نقدی، آزاد و برای خریداران اقساطی در رهن خواهد بود. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده است.

دریان سفر امید

درباره خودرو جک J4 و امکانات و مشخصات آن بدانید

خودرو جک J4 یک سدان خانوادگی است که با موتور 1.5 لیتر بنزینی با حداکثر قدرت 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن متر به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این خودرو به 180 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو به امکانات رفاهی مانند چراغ‌های مه شکن و قابلیت تنظیم ارتفاع، کیسه هوای راننده و سرنشین جلول، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و کروز کنترل تی پی ام اس مجهز شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز