ثبت احوال چه کسانی را در طرح مادران ایران خودرو تایید می کند؟

ژیوار

ایران خودرو سه طرح فروش فوق العاده برای متقاضیان عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و مادران تدارک دید و در اوایل شهریورماه قرعه کشی این طرح‌ها را انجام داد. نتایج مربوط به قرعه کشی متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده هفته پیش اعلام شد اما اعلام نتایج طرح مادران اتفاق نیفتاد. به نظر، استعلام ایران خودرو از ثبت احوال دلیل طولانی شدن فرآیند اعلام برندگان طرح مادران است.

به گزارش کاماپرس، شش روز از اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده متقاضیان عادی و جایگزینی خودروهای فرسوده گذشته اما هنوز نتایج مربوط به طرح مادران اتفاق نیفتاده است. ایران خودرو به منظور تایید اطلاعات مادران شرکت کننده در طرح فروش فوق العاده مختص آن‌ها، استعلام از ثبت احوال را انجام می‌دهد. فرآیند استعلام ایران خودرو شامل بررسی و تایید اطلاعات هویتی و تولد فرزندان متقاضیان این طرح است. این کار به منظور اطمینان خاطر از شرایط مادران شرکت کننده در این طرح انجام می‌شود. گاهی دریافت پاسخ استعلام ایران خودرو از ثبت احوال طولانی می‌شود و به همین علت نتایج قرعه کشی با تاخیر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

شرایط لازم برای طرح مادران ایران خودرو

مادران شرکت کننده در طرح فروش فوق العاده مخصوص ایران خودرو باید دارای فرزند دوم یا بیشتر باشند که تاریخ تولد آن‌ها بعد از بیست و چهارم و آبان ماه 1400 باشد. در صورتی که فرزند دوم یا بیشتر مادران شرکت کننده در طرح فروش فوق العاده چنین ویژگی داشته باشد به آن‌ها خودرو تعلق خواهد گرفت، در غیر این صورت امکان دریافت خودرو را نخواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز