ویژگی های وام بدون سود 300 میلیون تومانی بانک ملت برای همه افراد و شرکت ها

ژیوار

طرح «نیک وام» یک طرح تسهیلاتی جدید از بانک ملت است که برای حمایت از مشتریان این مجموعه تدارک دیده شده است. این وام حداکثر 300 میلیون تومان است و سودی ندارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، تسهیلات 300 میلیونی بانک ملت با کارمزد چهار درصدی به مشتریانی اعطا می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه نیک وام افتتاح کرده باشند. گذشته از افتتاح حساب لازم است که مشتریان حداقل چهار یا حداکثر 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی یا اعتبار شغلی است. متقاضی این تسهیلات نباید رتبه اعتباری کمتر از سی داشته باشد. اگر فرد رتبه اعتباری دی یا ای داشته باشد، امکان دریافت این وام را نخواهد داشت. متقاضیان بعد از دریافت این وام تا 36 ماه برای بازپرداخت آن فرصت دارند. در صورتی که فرد به هر دلیلی مراحل دریافت وام را ادامه ندهد، می‌تواند امتیاز آن را به اقوام درجه یک خود انتقال بدهد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است که اشخاص حقوقی نیز امکان دریافت این وام را دارند. افراد حقوقی این امکان را دارند وام 300 میلیون تومانی بانک ملت را به پرسنل بیمه شده خود که حقوقشان را از این مجموعه دریافت می‌کنند، بپردازند. معرفی شدگان به بانک ملت نباید دارای چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی باشند.

دریان سفر امید

مبلغ اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک ملت چه مقدار است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، هر قسط این وام 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 324 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز