شرایط و قیمت خرید خودرو اسکای ول ET5

ژیوار

شرکت نبکا قیمت اسکای ول ET5 را 2 میلیارد و 123 میلیون و 390 هزار تومان اعلام کرد. متقاضیان با مراجعه به نمایندگی‌های شرکت نبکا امکان ثبت نام برای این خودرو را دارند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خودرو اسکای ول ET5 باید ثبت نام را در یکی از نمایندگی‌های شرکت نبکا انجام داده و طی دو مرحله تمام مبلغ خودرو را پرداخت کنند. پرداختی مرحله اول بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام و به مبلغ 1 میلیارد تومان خواهد بود. متقاضیان برای پرداختی مرحله دوم 15 روز زمان دارند و باید 1 میلیارد و 238 میلیون و 490 هزار و 800 تومان دیگر بپردازند تا خودرو را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات، ویژگی‌ها و امکانات خودرو اسکای ول ET5

اسکای ول ET5 یک خودرو تمام برقی است که با موتوری دارای قدرت 204 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این اتومبیل به 160 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودروی کراس اوور دارای یک باتری 71.89 کیلوواتی است که با آن امکان طی کردن مسیر 520 کیلومتری وجود دارد.

دریان سفر امید

خودرو اسکای ول ET5 امکانات ایمنی نسبتا خوبی دارد و دارای امکاناتی نظیر سیستم کنترل پایداری ای پی اس، کنترل کشش تی سی اس و کمک حرکت در سربالایی اچ آ سی است.

این خودرو امکانات رفاهی مانند شیشه‌های بالابر اتوماتیک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، مموری صندلی راننده، ماساژور صندلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین 360 درجه، شارژر وایرلس گوشی موبایل، کروز کنترل هوشمند، درب صندوق برقی و همچنین نور بالای اتوماتیک، مولتی مدیا با مانیتور 12.8 اینچی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و سیستم ورود بدون کلید، درب صندوق برقی و استارت دکمه‌ای دارد.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز