مزایای خرید و فروش کامیون در سایت‌ های اینترنتی تخصصی

این روزها با راه‌اندازی سایت‌ها و سامانه‌های تخصصی فروش آنلاین انواع خودرو از جمله خودروهای سنگین، خرید و فروش کامیون و کشنده‌ بسیار آسان‌تر از آن چیزی شده که در سال‌های قبل وجود داشته است. این سایت‌ها با آغاز فعالیت خود مزایایی ایجاد کرده‌اند که در سایت‌های قبلی خرید و فروش اینترنتی کالا وجود نداشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای استفاده از سایت‌ها و سامانه‌های تخصصی و اینترنتی خرید و فروش کامیون و سایر خودروهای کشنده و سنگین پرداخته است.

خرید و فروش بدون نیاز به پاسخگویی

یکی از معایب استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های عمومی خرید و فروش کالا، نیاز به پاسخگویی مداوم به افرادی است که حتی فقط به قصد پرسیدن قیمت و گرفتن اطلاعات مدتی از وقت فروشنده را می‌گیرند. در واقع فروشنده خودرو در این سایت‌ها مجبور به قرار دادن شماره تلفن خود و پاسخگویی مستقیم به خریداران است. حتی در بسیاری از مواقع، زمان زیادی صرف نشان دادن خودرو به خریداران احتمالی می‌شود. این در حالیست که در سامانه‌ها و سایت‌های مدرن و تخصصی خرید و فروش خودرو، کارشناسان این سایت‌ها مسئولیت پاسخگویی را برعهده می‌گیرند. برای نمونه در سایت‌ تخصصی خرید و فروش کامیون و انواع کشنده، کارشناسان فنی تمام مسئولیت فروش را برعهده می‌گیرند و فروشنده را درگیر این پروسه نمی‌کنند.

کارشناسی فنی و بدنه خودرو قبل از خرید و فروش

دغدغه اصلی خریداران در مورد خرید و فروش کامیون و سایر ماشین‌های سنگین، سالم بودن خودرو از نظر فنی است. در خرید و فروش بدون واسطه یا مستقیم، خریدار نمی‌تواند نسبت به این موضوع اطمینان حاصل کند؛ در حالیکه خرید از طریق سایت‌های تخصصی در این زمینه به معنی کارشناسی شدن خودرو از نظر فنی و بدنه بوده و سایت تضمین کننده سلامت کامیون است.

کارشناسان خبره این سایت‌ها قبل از قبول خودرو برای فروش، به دقت آن را از نظر میزان کارکرد، کیفیت بخش فنی و موتور و همچنین ایرادات بدنه بررسی می‌کنند و همه موارد را دقیقا در سایت و در معرض دید خریداران قرار می‌دهند. این موضوع باعث اطمینان هر چه بیشتر خریداران می‌شود.

دریان سفر امید

امکان مشاهده آگهی‌های فروش کامیون‌های کارکرده و صفر

سایت‌های تخصصی معمولا امکان خرید و فروش کامیون و کشنده‌های صفر و کارکرده را در کنار هم فراهم می‌کنند تا خریداران با مقایسه قیمت و مشخصات نسبت به خرید مدل دلخواه خود اقدام کنند. در واقع خریدار می‌تواند به راحتی و با یک مقایسه ساده تصمیم بگیرد که خرید خودرو صفر بهتر است یا یک خودرو تمیز کارکرده که می‌تواند تمام نیازهای مورد نظر را پوشش دهد.

امکان درخواست تسهیلات از سایت‌های تخصصی خرید و فروش کامیون

یکی دیگر از امکاناتی که معمولا در سایت‌های تخصصی خرید و فروش بیشتر خودروها از جمله خودروهای سنگین ممکن است وجود داشته باشد، ارائه تسهیلات خرید خودرو صفر و کارکرده است. دلیل این موضوع را باید در قیمت بالای خودروها و مشکلاتی دانست که در زمینه تامین بودجه مورد نیاز برای خرید خودرو وجود دارد.

این تسهیلات معمولا بر اساس نیاز مشتریان و به درخواست خریداران خودرو به صورت منعطف ارائه می‌شود و شرایط تسهیلات برای همه افراد یکسان نیست. در واقع این خریدار خودرو و متقاضی تسهیلات است که شرایط را به سایت اعلام می‌کند.

ارائه اطلاعات ضروری به خریداران و صاحبان خودروهای سنگین

تخصصی بودن سایت‌های جدید خرید و فروش کامیون و سایر خودروهای سنگین باعث می‌شود که اطلاعات دقیق و جامعی در مورد این ماشین‌ها در سایت به خریداران، فروشندگان و دارندگان خودرو ارائه شود. در واقع بخش آموزشی این سایت‌ها بسیار دقیق و کارآمد بوده و اطلاعات مفیدی را به مخاطبان ارائه می‌دهند. علاوه بر این، در این سایت‌ها لیست کاملی از کامیون‌ها، کشنده‌ها و سایر خودروهای سنگین به همراه مشخصات فنی و قیمت روز این خودروها به مخاطبان ارائه می‌شود.

خرید و فروش کامیون با «اتوبان»

شرکت دیزل ران با نام تجاری اتوبان، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه تجاری ماموت از سال 1400 فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش خودروهای تجاری آغاز کرده است. این شرکت خدماتی همچون خرید سفارشی، فروش سفارشی، تسهیلات خرید خودرو و کارشناسی خودرو به مشتریانش عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات شرکت اتوبان می‌توانند به وبسایت https://otobantruck.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191091040 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان