وام فوق العاده بدون سود 300 و 750 میلیونی بانک دی چه ویژگی هایی دارد؟

ژیوار

بانک دی به منظور حمایت از تمامی مشتری‌های حقیقی و حقوقی خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. سقف این وام برای افراد حقیقی به 300 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها به 750 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، حقیقی‌های بانک دی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته و به اندازه 10 میلیون تومان به مدت حداقل یک ماه یا حداکثر 12 ماه در آن نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام داشتن ضامن رسمی است. این تسهیلات کاملا بدون سود بوده و تنها مشتریان به منظور تامین هزینه‌های نگهداری بانک باید کارمزد چهار درصدی پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات از 60 ماه بیشتر نخواهد بود. حقوقی‌ها به منظور انتقال این تسهیلات باید معرفی نامه به کارکنان خود بدهند تا بانک این وام را به آن‌ها بپردازد.

بیشتر بخوانید:

میزان اقساط وام 350 و 750 میلیون تومانی بانک دی

افراد حقیقی که به دریافت وام باران تمایل دارند، با در نظر گرفتن سقف این تسهیلات، کارمزد چهار درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، باید در هر ماه به میزان 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان قسط بدهند. کل سود این وام به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن از 336 میلیون و 300 هزار تومان بیشتر نخواهد بود.

دریان سفر امید

در صورتی که حقوقی‌ها مایل به دریافت این تسهیلات باشند، با در نظر گرفتن سقف وام، کارمزد چهار درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 13 میلیون و 636 هزار و 364 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 90 میلیون تومان است و جمع کل اقساط وام به 840 میلیون تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک دی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز