آیا تون کوین می‌ تواند رقیب اصلی بیت‌ کوین شود؟

ژیوار

جستجو برای پروژه‌های نوین دنیای رمزارز و ارز دیجیتال همواره یکی از اهداف فعالان این حوزه است. در این بین، رمزارز تون کوین  (Toncoin) با توجه به ویژگی‌های خاص و قابلیت‌های بالقوه خود به سرعت توجهات را به خود جلب کرده‌است. در واقع بسیاری از فعالان این حوزه، به پروژه‌های نوین دنیای ارز دیجیتال به دید فرصتی برای سوددهی نگاه می‌کنند و آن را رقیب سرسختی برای بیت کوین می‌دانند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شرایط خرید تون کوین و تحلیل این رمزارز خواهد پرداخت.

آشنایی با رمزارز تون کوین

تون کوین درواقع در بستر بلاک‌چین تون (The Open Network) توسعه یافته‌است. این پروژه توسط توسعه‌دهندگان تلگرام آغاز و در راستای رقابت با بیت کوین آغاز شده‌است. در واقع تون کوین، ارز دیجیتال محوری شبکه  TONاست. هدف از ایجاد چنین پروژه‌ای ایجاد بستر مناسب برای تراکنش‌های سریع و مقرون به صرفه، با هزینه کم و مقیاس‌پذیری بالاست. این ویژگی این بلاک‌چین را به گزینه‌ای جذاب برای کاربران و فعالان حوزه ارز دیجیتال تبدیل کرده است.

آشنایی با رمزارز تون کوین-کاماپرس

شرایط خرید تون کوین

تون‌ کوین(TON)  با نماد اختصاری خود، در رتبه نهم بازار رمزارزها قرار دارد و ارزش بازار آن حدود ۱۳.۲۸ میلیارد دلار است. هر واحد از تون‌ کوین هنگام تهیه این گزارش با قیمت ۵.۲62 دلار معامله می‌شود. حجم مبادلات روزانه این رمزارز ۳۰۷.۵۱ میلیون دلار است و قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۲۶% کاهش یافته است. بالاترین قیمت تاریخ تون‌ کوین ۸.۱۷ دلار بوده که اکنون ۳۵.۸۷% پایین‌تر از آن زمان است. تعداد واحدهای در گردش تون‌ کوین ۲.۵۳ میلیارد و ارزش بازار رقیق شده آن ۲۶,۸۰۲,۹۶۹,۸۵۱.۷۱ دلار است. دامیننس این رمزارز در بازار ۰.۶۶ درصد است.

دریان سفر امید

شرایط خرید تون کوین-کاماپرس

مزایای خرید تون کوین

با خرید تون کوین به‌عنوان ارز محبوب در بازار دیجیتال می‌توان شرایط را برای سودآوری خود فراهم کرد. بسیاری از فعالان حوزه ارز دیجیتال معتقد هستند که این رمز ارز پتانسیل بالایی برای رشد دارد؛ این باور در راستای حمایت‌های تلگرام و فناوری‌های پیشرفته آن شکل گرفته‌است. با خرید تون کوین می‌توان در فضایی امن، نسبت به خرید و فروش دیگر رمزارزها فعالیت کرد. در واقع کاربران با خرید تون کوین، علاوه بر ایجاد بستری امن برای انجام معامله، هزینه‌های تراکنش کمتری را نسبت به شبکه بیت‌ کوین متحمل خواهند شد.

خرید تون کوین و افزایش سرعت تراکنش‌ها

با خرید تون کوین می‌توان معضل مقیاس‌پذیری محدود را تا حدود زیاده برطرف کرد. در واقع در الگوریتم بیت کوین، تعداد محدودی از تراکنش‌ها در ثانیه انجام می‌شود. این اتفاق موجب افزایش زمان انتظار برای کاربران خواهد شد. شبکه تون کوین، با بکارگیری تکنولوژی‌های جدید مانند شاردینگ (Sharding) و بلاک‌های موازی (Parallel Blocks) اقدام به افزایش سرعت پردازش تراکنش‌ها کرده‌است.

خرید تون کوین و افزایش سرعت تراکنش‌ها-کاماپرس

تون کوین، رقیب اصلی بیت کوین

بیت کوین اولین رمزارز در حوزه صرافی دیجیتال محسوب می‌شود؛ در واقع این رمزارز در این حوزه پیشگام است. امنیت معامله در این الگوریتم خود را به خوبی ثابت کرده و روند انجام معاملات در این فضای کماکان رو به رشد است. در این میان، تون کوین، با هدف رقابت با این الگوریتم، از تکنولوژی‌های پیشرفته برای کاهش هزینه‌ها و پردازش سریع تراکنش‌ها استفاده کرده‌است. خرید تون کوین در شرایط کنونی به سرعت در حال افزایش است و می‌توان آن را به عنوان رقیب اصلی بیت کوین در نظر گرفت. در این راستا، کاربران فعال در حوزه ارز دیجیتال با خرید تون کوین، علاوه بر استمرار فعالیت در این فضا می‌توانند از مزایا و تکنولوژی‌های به‌روز این رمزارز نیز بهره‌مند شوند.

تون کوین، رقیب اصلی بیت کوین-کاماپرس

خرید تون کوین از طریق «کیف پول من»

خرید تون کوین و دیگر رمزارزهای دیجیتال از طریق مجموعه کیف پول من قابل انجام است. در این گزارش تمامی مزایای انجام معاملات از طریق الگوریتم تون کوین بررسی شد. علاقه‌مندان به خرید این رمزارز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به نشانی https://kifpool.me مراجعه کنند. همچنین تماس از طریق شماره 02191306781 نیز می‌تواند کاربران را به مشاوران متخصص این مجموعه متصل کند.

انتهای پیام.

مرتبط با : کیف پول من
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان