مزایای خرید مسواک برقی+ قیمت

مسواک برقی - کاماپرس
ژیوار

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای مراقبت از دهان و دندان، مسواک زدن است؛ چراکه با مسواک زدن، پلاک‌های دندان که باعث ایجاد پوسیدگی می‌شوند، از بین خواهند رفت. در این میان، مسواک برقی به دلیل حرکت چرخشی و ارتعاشی خود بسیار موثر‌تر از مسواک معمولی در تمیز کردن پلاک‌های دندان عمل می‌کند و باعث کاهش قابل توجه ورم و التهابات لثه نیز می‌شود؛ به همین دلیل استفاده از این نوع مسواک طرفداران زیادی دارد.

کاماپرس در این گزارش مزایای خرید مسواک برقی و قیمت آن را بررسی کرده است.

مزایای خرید مسواک برقی

موثر در از بین بردن پلاک دندان و باکتری: براساس آخرین تحقیقات انجام شده می‌توان گفت سه ماه استفاده از مسواک‌ برقی تقریبا ۲۱ درصد از پلاک‌های دندان و ۱۱ درصد التهاب لثه را کاهش می‌دهد که این نتیجه به دلیل سر چرخان و لرزشی آن برای حذف باکتری و پلاک‌های دندان است. هنگام استفاده از مسواک برقی باید به آرامی عمل کرد؛ چراکه این کار سبب از بین رفتن جرم‌های دندان و باعث می‌شود که دندان‎ سفید و درخشان‌تری داشته باشید.

مناسب برای افراد با مشکلات حرکتی: افرادی که مشکلات حرکتی دارند، با خرید مسواک برقی نیازی به حرکت دست برای پاک کردن دندان‌ها نخواهند داشت. این مسواک برای افراد مبتلا به ناتوانی‌های رشدی، آرتروز، روماتیسم و امثال آن نیز انتخاب مناسبی است.

کاهش التهاب لثه: با خرید مسواک برقی، احتمال آسیب دیدن مینای دندان در مقایسه با مسواک دستی بسیار کاهش می‌یابد؛ ضمن اینکه به راحتی می‌توان این وسیله را متناسب با شرایط دهان و دندان خود تنظیم کرد.

دریان سفر امید

جلوگیری از بیماری‌های لثه: براساس آخرین تحقیقات انجام شده و نظر مثبت دندانپزشکان متخصص، استفاده از مسواک‌ برقی می‌تواند تا حد قابل توجهی ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مربوط به دهان و دندان به‌ویژه لثه‌ها را کاهش دهد. استفاده درست از مسواک‌ برقی باعث تمیزی و درخشندگی دندان‌ها می‌شود و خطر پوسیدگی را نیز کاهش می‌دهد.

ایجاد انگیزه: با خرید مسواک برقی، بسیار آسان و راحت از دندان‌هایتان مراقبت خواهید کرد؛ چراکه این وسیله به دلیل اینکه با باتری کار می‌کند، احتیاج چندانی به حرکت دست ندارد و در مقایسه با مسواک معمولی اثر پاک‌کنندگی بیشتری برای دندان‌ها دارد.

مسواک برقی - کاماپرس

سه نکته ضروری برای انتخاب و خرید مسواک برقی

خرید مسواک برقی مناسب: هنگام خرید مسواک برقی باید به اندازه استاندارد آن و متناسب با دهان خود به سری مسواک توجه کنید؛ ضمن اینکه برای افزایش تاثیرگذاری، این وسیله باید از موهای سطحی و زاویه‌دار تشکیل شده باشد؛ چراکه تاثیر بیشتری در پاک‌کنندگی دندان‌ها دارد. برای افزایش تاثیر استفاده از مسواک‌های برقی بهتر است از خمیر دندان‌های حاوی فلوراید یا سفیدکننده استفاده کنید.

استفاده درست از مسواک برقی: برای استفاده درست از مسواک‌ برقی باید تمام سطوح دندان‌هایتان را به مدت دو دقیقه و با زاویه ۴۵ درجه به صورت کامل مسواک بزنید. مسواک برقی را در هوای خشک، خارج از فضای توالت و به صورت عمودی در جا مسواکی نگهداری کنید.

تعویض سری مسواک برقی: سری مسواک برقی را باید هر سه ماه یکبار عوض کنید؛ چراکه در بسیاری از مواقع به دلیل استفاده روزانه از این وسیله، رنگ مو‌های مسواک تغییر می‌کند و فرم استاندارد آن برای تمیز کردن دندان و لثه‌ها از بین می‌رود. استفاده بیش از سه ماه سری مسواک‌ برقی باعث کاهش تاثیر آن در تمیز کردن دندان و لثه‌ها می‌شود.

مسواک برقی - کاماپرس

قیمت مسواک برقی

قیمت مسواک برقی به عوامل مختلفی از ویژگی‌های ظاهری گرفته تا کیفیت آن بستگی دارد. اگر مسواک برقی انتخابی دارای چندین سری متفاوت باشد، طبیعتا قیمت آن افزایش می‌یابد. مسواک‌های برقی دارای تایمر نیز قیمت بالایی دارند. همچنین هر چه مدت ماندگاری و عمر باتری مسواک برقی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. برخی مسواک‌های برقی با باتری یکبار مصرف کار می‌کنند و برخی شارژ می‌شوند که نوع شارژی آن قیمت بیشتری دارد. برند مسواک برقی نیز حائز اهمیت است؛ به طوری که برخی برندها از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردارند. در نهایت، قیمت مسواک برقی بسته به انتخاب شما متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی قیمت خرید مسواک برقی بین ۳۵۰ هزار تا ۴۰ میلیون تومان است.

خرید مسواک برقی از «لیلیپوت»

فروشگاه اینترنتی لیلیپوت از سال 1391 در حوزه محصولات تخصصی کودک، فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون علاوه بر محصولات کودک و مادر، در حوزه‌ محصولات آرایشی، بهداشتی و غذایی نیز فعالیت می‌کند. این مجموعه تمامی محصولات خود را از برترین برندهای ایران و جهان با قیمت‌های بسیار پایین عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با لیلیپوت می‌توانند به نشانی خراسان رضوی، نیشابور، فردوسی شمالی، فردوسی شمالی ۶، پلاک ۲۴۰، طبقه دوم، واحد ۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن 05143356685 تماس بگیرند. برای خرید مسواک برقی و سایر محصولات آن نیز می‌توانند به وبسایت https://www.lilipout.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان